Telfort Klantenservice zeer gebruiksonvriendelijk

  • 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 889 keer bekeken

Het klantenservice deel van Telfort is zeer gebruiksonvriendelijk voor prepaid klanten.

Het is onmogelijk om op een normale en snelle manier in contact te komen in geval van een (bel)probleem.

-er is geen enkel mailadres beschikbaar
-er is geen enkel gratis toegankelijk telefoonnummer beschikbaar voor klanten met een belprobleem (bellen met het 0900 nummer kan nl niet in geval van het 'onvoldoende-beltegoed-probleem')
-een eindeloze zoektocht op de website waar ik met mijn probleem terecht moet wat veel ergenis geeft en veel tijd kost
-men dient verplicht lid te worden via een openbaar forum om met iemand in contact te komen die verder kan helpen

Voor mij de reden dat ik hoogstwaarschijnlijk overstap op een andere provider.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Beste mily, zie mijn reactie in je andere topic. Op dit topic plaats ik een slotje.