beantwoord

Telfort introduceert CombiVoordeel - deel hier je ervaringen!

• 12 februari 2014
  • 61 reacties
  • 7326 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

61 reacties

Reputatie 1
Hoi Hugo,

Ook ik zou graag gebruik willen maken van dit voordeel. 🙂 Hoor graag van je!

Groeten,

Mark
Badge +2
Bedankt voor jouw ervaring dikkedikkie!
Hoi Hugo,

Ook ik zou graag gebruik willen maken van dit voordeel. 🙂 Hoor graag van je!

Groeten,

Mark

Ik heb je een privébericht gestuurd met instructies! :)

Hugo
Badge
Yeaaah na een moeizame start toch nog Combivoordeel:D. Had mijn twijfels over Telfort eerst niet kunnen inloggen op Mijn Telfort daarna geen respons Combivoordeel. Het zonnetje schijnt🆒 dus mijn dag kan niet meer stuk @happy met mijzelf;)
Ik zou ook graag gebruik maken van dit combivoordeel.

Groeten en een fijne dag.
Engelien
Badge +2
Yeaaah na een moeizame start toch nog Combivoordeel:D. Had mijn twijfels over Telfort eerst niet kunnen inloggen op Mijn Telfort daarna geen respons Combivoordeel. Het zonnetje schijnt🆒 dus mijn dag kan niet meer stuk @happy met mijzelf;)Fijn om te horen! Geniet van je extra voordeel!

Ik zou ook graag gebruik maken van dit combivoordeel.

Groeten en een fijne dag.
Engelien

Ik heb je de benodigde gegevens toegestuurd in een privébericht. In dit topic lees ik graag jouw ervaring!

Hugo
Hele goede ervaring mee! Alles is naar wens!http://ad.zanox.com/ppc/?27509693C1566630026T
Reputatie 8
Badge +17
@Hugo ben blij met mijn combivoordeel en op zeker gaat mijn hi  abo over 24 mnden ook naar Telfort, was dinsdag op Terschelling en had zelfs beter signaal dan met Hi
gr Leo
Reputatie 1
Algemeen
1) Is het duidelijk wat CombiVoordeel is?
- Ja

2) Zijn de CombiVoordeel actievoorwaarden duidelijk en begrijp je of je in aanmerking komt voor CombiVoordeel?
- Ja

Aanmeldproces
3) Is er tijdens het aanmeldproces voldoende informatie over de vervolgstap(pen)?
- Ja

4) Ging het aanmelden via het webformulier gemakkelijk?
- Ja

5) Ging het aanmelden via het sms’je gemakkelijk?
- Ja

Communicatie na aanmelding
6) Was de schriftelijke communicatie die je hebt ontvangen na jouw aanmelding duidelijk?
- Ja

7) Welke communicatie heb je ontvangen? Vond je dit:
- Voldoende

Afsluiting
😎 Heb je nog tips en adviezen of waren er zaken onduidelijk?
Top geregeld, leuke actie! Geen op- of aanmerkingen.

9) Vind je dat jij als klant wordt beloond?
- Ja

10) Is CombiVoordeel een reden om bij Telfort te blijven?
- Ja
http://home.telfort.nl/webcare/img/combivoordeel_banner.jpg
Telfort beloont klanten die meerdere Telfort abonnementen combineren met een extra voordeel. 

Ik verwijs graag even naar deze actuele post:  https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/max-twee-abonnementen-toestel-41560  waarin het staande beleid van telfort vol indruist tegen de gedachte achter de beloning van volle combi klanten..tot nu toe blijkt dat ik moet bedelen om de extra omzet kwijt te kunnen...laat staan dat ik er extra voordeel mee behaal !! Misschien kan jij intern binnen telfort mijn klacht verder escaleren hugo !!?  ik zeg succes !
Reputatie 3
Badge +1
@wiehaddatgedacht,

Het is duidelijk dat je niet blij bent met de huidige gang van zaken. In jouw eigen topic heeft mijn collega gereageerd. Hierin geeft zij aan op zoek te gaan naar een oplossing. Ik doe daarom graag een beroep op jouw geduld.

Denise
Badge +2
Ik wil iedereen bedanken voor de interesse en feedback. De communicatie en statusmeldingen worden op basis van jullie feedback opnieuw onder de loep genomen en geoptimaliseerd.

Zelf CombiVoordeel aanvragen? Doe de check en vraag het zelf direct aan op de CombiVoordeel pagina!

Bedankt voor jouw feedback! Dat is tevens de laatste, dit topic gaat bij deze op slot :)

Hugo