beantwoord

Telfort introduceert CombiVoordeel - deel hier je ervaringen!

• 12 februari 2014
  • 61 reacties
  • 7337 keer bekeken

Badge +2
http://home.telfort.nl/webcare/img/combivoordeel_banner.jpg

Telfort beloont klanten die meerdere Telfort abonnementen combineren met een extra voordeel. Heb jij thuis Interactieve TV en een mobiel abonnement van Telfort? Dan kun je nu gebruik maken van Telfort CombiVoordeel.

Met Telfort CombiVoordeel profiteer je zo van nog meer voordeel dan je van ons gewend bent. Zo krijg je als aangemelde CombiVoordeel klant twee keer zoveel minuten, sms’jes en MB’s op jouw mobiele abonnement.

We zijn vandaag gestart met dit voordeel en zijn erg benieuwd naar de eerste reacties. We kunnen jullie hulp hierbij goed gebruiken!

Wie kan er meedoen?
Alle Telfort klanten met de volgende abonnementen:
  • Interactieve TV (xDSL & Glasvezel)
  • Mobiele abonnementen (ZZP of privé, maximaal 5) afgesloten na 3 januari 2011 met een minuten- en internetbundel

Beide abonnementen moeten bij ons geregistreerd staan op hetzelfde contract adres en apart worden aangemeld. Voor het voordeel hoef je geen extra contract af te sluiten en betaal je niets extra’s.

Heeft dit invloed op looptijd van mijn abonnement?
Nee, daaraan verandert niets.

Hoe kan ik meedoen?
Laat een berichtje achter in dit topic. Daarna ontvang je meer informatie over het aanmelden en een korte vragenlijst in een privébericht.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Hugo
icon

Beste antwoord door Hugo 25 maart 2014, 16:13

Ik wil iedereen bedanken voor de interesse en feedback. De communicatie en statusmeldingen worden op basis van jullie feedback opnieuw onder de loep genomen en geoptimaliseerd.

Zelf CombiVoordeel aanvragen? Doe de check en vraag het zelf direct aan op de CombiVoordeel pagina!

Bedankt voor jouw feedback! Dat is tevens de laatste, dit topic gaat bij deze op slot :)

Hugo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

61 reacties

Badge +2
Goeiemorgen, daar ben ik graag als de kippen bij...
Badge +2
Leuk Matthijs! Ik heb je de benodigde gegevens in een privébericht toegestuurd.

Hugo
Reputatie 6
Badge +7
Ik hier ook (geldt ook voor mijn broer) geldt dit ook als je alleen internet heb.
Badge +2
@cobus,

CombiVoordeel is van toepassing op Interactieve TV (zowel xDSL als Glasvezel) i.c.m. een mobiel abonnement.

Je hebt een privébericht ontvangen met aanmeldgegevens, ik ben benieuwd naar jouw ervaring!

Hugo
Reputatie 6
Badge +7
Jammer dat ik ben uitgesloten met 2 internet abbo's (werk en thuis)  en compleet mobiel (internet sms bellen en nog eens 2 axtra abbo's voor mobiel) is daar geen oplossing voor bv een 1/4 van de extras ?

Wel moet ik toegeven dat jullie erg goed bezig zijn op deze manier want het is toch leuk als je een voordeel kunt halen als vaste klant.
Reputatie 1
Geldt CombiVoordeel ook als je, als bestaande Internet/TV abonnee, recent een SIM-only abonnement hebt afgesloten voor EUR 15,00 per maand voor 500min/1000SMS/1000MB. Ofwel kun je dit dan via CombiVoordeel laten verdubbelen tot 1000min/2000SMS/2000MB voor nog steeds EUR 15,00 per maand?
Badge +2
Ofwel kun je dit dan via CombiVoordeel laten verdubbelen tot 1000min/2000SMS/2000MB voor nog steeds EUR 15,00 per maand?Jazeker! Voorwaarde is dan alleen dat ze op hetzelfde adres staan. Ik heb je de benodigde gegevens toegestuurd.

Hugo
Badge +4
Hier ook wel interesse uiteraard 😉
Badge +2
Dat snap ik 🙂 Gegevens verzonden!

Hugo
Reputatie 8
Badge +18
Ik heb afgelopen dinsdag een sim only abo afgesloten met nummerportering ingangsdatum is 14/3 en heb iTv dus dat is een mooi voordeeltje
Badge +2
Hoi Hugo

Ok ik wil graag meedoen, alvast bedankt

Ewald
Badge +4
Algemeen
1) Is het duidelijk wat CombiVoordeel is?
- Ja

2) Zijn de CombiVoordeel actievoorwaarden duidelijk en begrijp je of je in aanmerking komt voor CombiVoordeel?
- Ja

Aanmeldproces
3) Is er tijdens het aanmeldproces voldoende informatie over de vervolgstap(pen)?
- Ja
- Nee, waarom niet

4) Ging het aanmelden via het webformulier gemakkelijk?
- Ja

5) Ging het aanmelden via het sms’je gemakkelijk?
- Ja

Communicatie na aanmelding
6) Was de schriftelijke communicatie die je hebt ontvangen na jouw aanmelding duidelijk?
- Ja

7) Welke communicatie heb je ontvangen? Vond je dit:
- Voldoende

Afsluiting
😎 Heb je nog tips en adviezen of waren er zaken onduidelijk?
Nee

9) Vind je dat jij als klant wordt beloond?
- Ja

10) Is CombiVoordeel een reden om bij Telfort te blijven?
- Ja
Hallo,

ik zou hier graag aan mee willen doen, heb tv, internet en mobiele abo bij Telfort...
Hoe doe ik hieraan mee?
Badge +4
Door een bericht te posten, wat je net hebt gedaan 🙂 Nu moet je wachten op een prive-bericht van 1 van de moderators. Zal niet eerder dan maandag zijn waarschijnlijk.
Hallo,
Ik wil me hier graag bij aanmelden
ik zag mijn eerdere bericht niet terug, vandaar nog eens.
Bedankt voor de info en zal wachten op een reactie terug
Reputatie 2
Badge +2
Hallo hugo,
Ik heb een telfort alles in een glasvezel abb en 2 mobiele abb lopen.Kan mijn dochter die ook op het zelfde adres woond maar een telfort mobiel abb heeft op eigen naam ook gebruik maken van combivoordeel.
Ook ik zou mij hier graag voor willen aanmelden!
Badge +4
Ik vroeg me ook af of een mobiel abonnement van 2e bewoner, op andere naam ook kan profiteren van combivoordeel? Gaat het dus per adres (met alle bewoners), of per persoon?
Badge +2
Bedankt voor je feedback erikk!

Ik heb afgelopen dinsdag een sim only abo afgesloten met nummerportering ingangsdatum is 14/3 en heb iTv dus dat is een mooi voordeeltje
Dan wordt het nog even wachten tot 14 maart :)

Hoi Hugo

Ok ik wil graag meedoen, alvast bedankt

Ewald

Hallo,

ik zou hier graag aan mee willen doen, heb tv, internet en mobiele abo bij Telfort...
Hoe doe ik hieraan mee?

Ook ik zou mij hier graag voor willen aanmelden!
Gegevens verzonden!

Hallo hugo,
Ik heb een telfort alles in een glasvezel abb en 2 mobiele abb lopen.Kan mijn dochter die ook op het zelfde adres woond maar een telfort mobiel abb heeft op eigen naam ook gebruik maken van combivoordeel.

Ik vroeg me ook af of een mobiel abonnement van 2e bewoner, op andere naam ook kan profiteren van combivoordeel? Gaat het dus per adres (met alle bewoners), of per persoon?
Ja! 🙂 Om het CombiVoordeel te krijgen moeten het mobiele abonnement en het abonnement met Interactieve TV op hetzelfde adres geregistreerd staan. De abonnementen hoeven niet op dezelfde naam geregistreerd te staan.

Hugo
Algemeen
- Ja

2) Zijn de CombiVoordeel actievoorwaarden duidelijk en begrijp je of je in aanmerking komt voor CombiVoordeel?
- Ja

Aanmeldproces
3) Is er tijdens het aanmeldproces voldoende informatie over de vervolgstap(pen)?
- Ja

- Ja

- Ja

6) Was de schriftelijke communicatie die je hebt ontvangen na jouw aanmelding duidelijk?
- Ja

- Voldoende

Afsluiting

- Ja

- Ja
Reputatie 2
Badge +2
---Citaat---
*Algemeen*
1)  Is het duidelijk wat CombiVoordeel is? 
- Ja

2)  Zijn de CombiVoordeel actievoorwaarden duidelijk en begrijp je of je in aanmerking komt voor CombiVoordeel?
- Ja

*Aanmeldproces*
3)  Is er tijdens het aanmeldproces voldoende informatie over de vervolgstap(pen)?
- Ja

4)  Ging het aanmelden via het webformulier gemakkelijk?
- Ja

5)  Ging het aanmelden via het sms’je gemakkelijk?
- Ja

*Communicatie na aanmelding*
- Ja
- Nee, waarom…

- Voldoende
ja
- Heb je informatie gemist?
nee
*Afsluiting*

- Ja

- Ja
Badge +2
Hoi Hugo,

Ik krijg geen bevestiging sms terug. 

Exvriendin, die nog op dit adres staat wel.

Ik denk dat ik gebokkeerd bent want bij gedragscodes mobiele diensten staat het volgende:

Je nummer is geblokkeerd voor éénmalige sms-diensten.
Je nummer is geblokkeerd voor abonnements sms-diensten.
Op je mobiele nummer is het déblokkadeslot actief. Je kunt blokkeringen voor betaalde sms-diensten uitsluitend wijzigen door contact op te nemen met je mobiele telefoonaanbieder

Kan jij dat eraf halen want ik moet contact opnemen met de mobiele aanbieder.

Groeten Ewald
Badge +2
Algemeen
- Ja

- Ja

Aanmeldproces
- Ja

- Ja

- Nee ik ontvang geen retour sms

- Ja

- Voldoende

Afsluiting

- Ja

- Ja
Reputatie 2
Badge +1
ik wil ook graag mee doen ( informatie )
heb internet, tv , vast bellen en 2x sim only
groet , martin