beantwoord

Suggesties Duits en Vlaams zenderpakket

• 8 november 2019
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik ben al vanaf het begin geabonneerd op het Duitstalig pakket van Telfort. Nu zou ik het leuk vinden als er een zender aan toegevoegd zou worden. Namelijk “Pro Sieben Maxx”.

Nou zou ik het ook leuk vinden als er een Vlaams pakket zou worden toegevoegd naast de bestaande zenders. Enkele zenders die mijn favoriet zijn voor in het pakket: VTM, CAZ, Vier, Vijf, Vitaya en Q2.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 november 2019, 12:13

Dag@Forumgebruiker20. Van harte welkom hier. Leuke suggesties! Dank daarvoor. We kijken ieder jaar naar ons zenderaanbod en we proberen de zenderpakketten natuurlijk zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. Ik durf je zo niet te zeggen of de door jou voorgestelde suggesties te realiseren zijn. In de zomer volgt een algemene zenderwijziging en als er genoeg vraag is naar specifieke zenders wordt hiernaar gekeken. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3

Providers geven afhankelijk van het abonnement slechts een zeer klein percentage door van de zenders welke ze zouden kunnen doorgeven, is vaak ook afhankelijk van rechten en afspraken.

Ik heb zelf jaren lang vlakbij het kopstation van Ziggo (UPC) in Zevenaar gewoond, dat is een park met diverse antennes en satellietschotels, ook daar kunnen ze volgens mij honderden zenders ontvangen maar ook Ziggo geeft er maar een klein percentage door.

Alleen met een goede schotel is het mogelijk veel zenders te kijken

Reputatie 7
Badge +9

Dag@Forumgebruiker20. Van harte welkom hier. Leuke suggesties! Dank daarvoor. We kijken ieder jaar naar ons zenderaanbod en we proberen de zenderpakketten natuurlijk zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. Ik durf je zo niet te zeggen of de door jou voorgestelde suggesties te realiseren zijn. In de zomer volgt een algemene zenderwijziging en als er genoeg vraag is naar specifieke zenders wordt hiernaar gekeken. 

Reageer