beantwoord

Suggestie aanpassing beoordelingsschaal klantenservice

• 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 439 keer bekeken

Hoi!

Na afloop van telefonisch contact met de klantenservice, wordt gevraagd om deel te nemen aan een beoordeling van het gesprek.

De 5 vragen zijn duidelijk, alleen de beoordelingsschaal varieert steeds, waardoor je je snel kunt vergissen. En dus per ongeluk iemand verkeerd beoordeelt.

Vraag 1 moet beantwoord worden met 1-10, waarbij 10 het hoogste is.
Vraag 2 moet beantwoord worden met 1-5, waarbij 1 het hoogste is.
Vraag 3-5 moet beantwoord worden met 1-5, waarbij nu 5 weer het hoogste is.

Dit heeft vast te maken met de data die eruit voort komt, maar het zou veel simpeler en sneller zijn als ze alle 5 hetzelfde waren :-)

Groetjes,

Evy
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 4 september 2017, 11:56

Hoi Evy, weer even een update van mijn kant 🙂. Het zit in de pijpleiding en er zijn geen belemmeringen om het aan te passen. Daar gaat wel wat tijd overheen dat het is aangepast, aangezien we dat bij onze leverancier moeten laten aanpassen.
Hier intern was het niet bekend dat het niet helemaal duidelijk was, dus heel erg bedankt, ook namens mijn collega's 😃.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Evy, wat goed dat je dit aangeeft en welkom op het forum. Ik ben het helemaal met je eens dat dit best wel verwarrend is! Ik ga het intern uitzetten en kom erop terug als ik reactie heb. Misschien is het iets wat met opzet zo gedaan is, maar ik hoop dat het anders kan 🙂. Je hoort van me.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Faivre, ik heb nog geen terugkoppeling, maar wilde je wel laten weten dat ik het niet vergeten ben 🙂.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Evy, weer even een update van mijn kant 🙂. Het zit in de pijpleiding en er zijn geen belemmeringen om het aan te passen. Daar gaat wel wat tijd overheen dat het is aangepast, aangezien we dat bij onze leverancier moeten laten aanpassen.
Hier intern was het niet bekend dat het niet helemaal duidelijk was, dus heel erg bedankt, ook namens mijn collega's 😃.
Geen dank en succes! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hartelijk dank, dat komt goed 🙂.

Reageer