beantwoord

Staan de Meer tvapps op de eigen TVontvanger?

• 30 november 2018
  • 7 reacties
  • 415 keer bekeken

Naar aanleiding van dit probleem met Youtube
https://forum.telfort.nl/tv-338/youtube-werkt-niet-79314
Heb ik geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw installeren zoals je bij een smartphone of tablet kan doen.
Ik heb dit niet kunnen ontdekken, daardoor vraag ik me af zit deze software in de ontvangers zelf of wordt dit ergens in de cloud bedient, het enige wat we kunnen doen is een app favoriet maken niet compleet verwijderen.
Ik vind het namelijk niet wenselijk de ontvanger terug te moeten zetten naar de begin instellingen en de software opnieuw laden waar andere apps zoals Netflix ook last van hebben, omdat maar 1 app niet goed functioneerd.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 december 2018, 11:06

Goedemorgen! Ik heb nieuws 🙂 de YouTube app draait vanuit de cloud van YouTube. Daarom is het niet mogelijk de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het is inmiddels wel duidelijk dat er iets niet goed gaat met de app, de ontwikkelaars zijn hier druk mee bezig om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Jasper deelt het in het eerder genoemde topic zo gauw er nieuws of een update is!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Deze apps worden als OTT-content vanaf het platform via internet naar de ontvanger gestuurd.
Je hebt hier dus niet zelf de controle over...
Dat weet ik maar de software zelf bij een smart tv en de andere typen toestellen staan in het geheugen van de apparaten zelf daarom de vraag in de titel waar staat de software.

Dat de content OTT is staat los van de app software die zal toch niet ergens remote staan.
Reputatie 8
Badge +10
Dat weet ik maar de software zelf bij een smart tv en de andere typen toestellen staan in het geheugen van de apparaten zelf daarom de vraag in de titel waar staat de software.
Als de software in de ontvanger zelf zit dan zal deze zeker niet 'bereikbaar' zijn voor de klant.
Maar misschien kan een Telfort medewerker hier wat meer over zeggen..?

Dat de content OTT is staat los van de app software die zal toch niet ergens remote staan.

Dat kan prima hoor, je kan tegenoordig bij Microsoft Windows 10 volledig in de Microsoft Cloud draaien... 😉
Dat hoop ik dus niet maar het lijkt er wel op.
Dat zou inhouden dat de inlog gegevens ook remote staan en niet lokaal geen fijne gedachte.

Het hoeft alleen dusdanig bereikbaar te zijn dat we 1 enkele app opnieuw kunnen installeren.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Galdor en Enterprise, ik heb jullie gedachtewisseling gelezen 🙂 En ik snap wat je aangeeft Galdor, dat je liever niet de hele ontvanger zou hoeven resetten als er iets aan de hand is met 1 app. Ik weet niet zeker wat de mogelijkheden zijn, daarom ga ik dat navragen. Ik laat van me horen zo gauw ik meer weet 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen! Ik heb nieuws 🙂 de YouTube app draait vanuit de cloud van YouTube. Daarom is het niet mogelijk de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het is inmiddels wel duidelijk dat er iets niet goed gaat met de app, de ontwikkelaars zijn hier druk mee bezig om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Jasper deelt het in het eerder genoemde topic zo gauw er nieuws of een update is!
Reputatie 8
Badge +10
Bedankt voor de feedback Alexandra..! 👍

Reageer