beantwoord

Spotify premium

keurmeister
Spotify premium toevoegen aan een alles in 1 pakket. Dat zou in mijn ogen een goede verbetering / service zijn. Ben hoop vol gestemd maar zal wel niks worden. :D
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 2 november 2017, 20:48

Telfort biedt geen Spotify aan als toevoeging op haar Alles in 1 pakketten, zoals bij KPN het geval is. De wens is bekend, alleen nog niet in vervulling gekomen.

Bekijk reactie

8 Reacties

marinus
Reputatie 1
Ja, het toevoegen van de Spotify Premium app zou een hele verbetering zijn.
Popey
Reputatie 1
Badge
Ik was er toevallig naar op zoek, en moet er uit op maken dat dit niet aanwezig is bij Telfort Itv, jammer, want bij de meeste concurrerende aanbieders is dit wel het geval.

Dus Telfort, waar wachten jullie op.
Galdor68
Je zou het inderdaad wel verwachten van een KPN Dochter/zuster bedrijf.
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Galdor68 schreef:

Waarom? Dat is waarom KPN nog steeds (iets) duurder is dan Telfort...
Als Telfort hier ook mee begint wordt het abbo óók weer duurder en ik vraag me af waar Telfort dan nog bestaansrecht heeft?

Ga dan lekker naar KPN... of neem gewoon een Spotify abonnement.
Niet iedereen zit op zo'n collectieve actie te wachten hoor!
sqloud
Reputatie 1
Badge +1
Kees-Jan schreef:

Galdor68 schreef:

Waarom? Dat is waarom KPN nog steeds (iets) duurder is dan Telfort...
Als Telfort hier ook mee begint wordt het abbo óók weer duurder en ik vraag me af waar Telfort dan nog bestaansrecht heeft?

Ga dan lekker naar KPN... of neem gewoon een Spotify abonnement.
Niet iedereen zit op zo'n collectieve actie te wachten hoor!

Eens, alle extra's kosten geld en als ik spotify wil dan neem ik daar een abonnement op. Ik wil niet betalen voor iets dat een deel van de klanten wil maar ik nooit gebruik. Ik heb ruim voldoende aan het standaard aanbod van Telfort, en dat standaard aanbod houdt de prijs acceptabel.
hkdegroot
Reputatie 1
Badge
Ik vroeg het met laatst ook af. Blijkbaar worden zaken als Spotify en Hotspots (FON) niet bij Telfort aangeboden, maar moet je daarvoor bij KPN zijn (tegen een meerprijs). Ergens prima want dat scheelt ook weer in de prijs waarschijnlijk. Al zou ik best voor 5 euro p/mnd meer een Spotify abonnement willen als Telfort dit met korting aan kan bieden.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Telfort biedt geen Spotify aan als toevoeging op haar Alles in 1 pakketten, zoals bij KPN het geval is. De wens is bekend, alleen nog niet in vervulling gekomen.
Emski1993
Ik zou het al een gehele verbetering vinden als de app op de tv box komt. Zodat je met je eigen abbo (die ik al heb) kunt inloggen...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)