beantwoord

Sim activeren

  • 31 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 423 keer bekeken

Bij de nieuwe telefoon een nieuwe sim kaart gekregen die niet wil activeren. Krijg zet telefoon uit probeer het later nog eens
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 31 oktober 2018, 20:37

Soms hapert het online activeren wel eens.
Andere browser wil nog wel eens helpen.
Webcare kan je hier via het forum helpen.
Zet dan je gegevens in je profiel.
https://forum.telfort.nl/settings/profile

Maar ook in een Telfort winkel of via de telfoon of de chat.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Bekijk reactie

3 reacties

Soms hapert het online activeren wel eens.
Andere browser wil nog wel eens helpen.
Webcare kan je hier via het forum helpen.
Zet dan je gegevens in je profiel.
https://forum.telfort.nl/settings/profile

Maar ook in een Telfort winkel of via de telfoon of de chat.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hi Robocop, welkom op het forum! Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt 🙂 ik kan me voorstellen dat je die graag meteen wilt gaan gebruiken. Ik zie dat je onlangs je abonnement hebt verlengd, je oude simkaart zou nog wel moeten werken. Ik help je graag met het activeren van de nieuwe simkaart, ik stuur je een privébericht ter verificatie van de gegevens.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Robocop, ik heb nog geen berichtje van je gehad. Laat het vooral weten als ik je nog kan helpen met activeren, of als je andere vragen hebt!

Reageer