beantwoord

Service telfort verbeteren: facturen per e-mail toezenden

wolter1
Maandelijjs een mail sturen en de factuur als bijlage meesyuren
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 12 september 2017, 18:36

Hoi Wolter, welkom op het forum en bedankt voor je voorstel. Op het moment sturen wij alleen een melding dat je factuur klaar staat, niet de factuur zelf. Ik begrijp dat je dat graag anders ziet, daarom heb ik jouw voorstel intern doorgezet. Ik durf je niet te zeggen of dit op korte termijn gaat veranderen. Wel wil ik je hartelijk bedanken voor het meedenken.

Bekijk reactie

5 Reacties

wolter1
Net zoals KPN dat doet bij haar klanten
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Ik krijg bij KPN geen mail met bijlage en net als bij Telfort een SMS met het factuurbedrag
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Wolter, welkom op het forum en bedankt voor je voorstel. Op het moment sturen wij alleen een melding dat je factuur klaar staat, niet de factuur zelf. Ik begrijp dat je dat graag anders ziet, daarom heb ik jouw voorstel intern doorgezet. Ik durf je niet te zeggen of dit op korte termijn gaat veranderen. Wel wil ik je hartelijk bedanken voor het meedenken.
Galdor68
jimny schreef:

Ik krijg bij KPN geen mail met bijlage en net als bij Telfort een SMS met het factuurbedrag

Dat is mischien een optie want ik ontvang van kpn voor mijn mobiel gewoon een emailtje met de factuur als pdf bestand.
knorde
Reputatie 3
Badge
Ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee.
Ik zou dat zelf ook een stuk fijner vinden :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)