Radio app

Plansojo
Badge
Ik zou graag een standalone versie of een uitbreiding op de iTV app willen. Zodat ik op tablet en smartphone via bluetooth kan streamen naar mijn stereo.
Bovendien zou je dan, en dat is een optie extra, favorieten kunnen instellen voor een directe toegang tot de paar meest beluisterde zenders.

4 reacties

Galdor68
Op zich een goed of leuk idee dan is het vanuit 1 centrale app te bedienen.
Hoe het in de itv app zit weet ik niet maar via de glasvezel app kan je ook radiozenders kiezen.
Er zit dan geen streamoptie bij dus dat zou inderdaad een aanvulling kunnen zijn.
Sluit de audiouitgang van de ontvanger/decoder op je stereo aan en je hebt hetzelfde idee.
Plansojo
Badge
Uiteraard heb ik die mogelijkheid al geprobeerd. Het gaat mij om een stuk bedieningsgemak en toegankelijkheid. Bovendien vind ik het logisch alle kanalen in die app te stoppen.
JRe
Misschien is de SimpleRadio app wat voor je. Ik gebruik die op mijn smartphone en stream dan met BlueTooth. Met SleepTimer sluit ik alles af incl. Wifi voor het slapengaan.
Cindy - Telfort
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Plansojo. Ik snap dat dat wenselijk is, wel zo makkelijk. Op dit moment is de mogelijkheid er niet en ik weet niet of dat in de pijpleiding zit. Mocht ik daar meer over te weten komen, dan laat ik dat weten. Hopelijk kun je uit de voeten met de tip van JRe :).

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)