beantwoord

Problemen met tv-gids na update tv-ontvangers

• 5 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

ik ben in de nieuwe (draak) van de gids de”genres” en radiogids kwijt, het is een slechte optie om radioprogramma’s  slechts op te kunnen zoeken als ‘de radio aanstaat’.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 augustus 2020, 14:42

Dag @alaging. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp hebben je tv-ontvangers een update gehad en beschikken deze nu over de nieuwe software met versienummer 8.0.102_2Je kaart een aantal punten aan waar je niet tevreden mee bent, maar deze zijn mij nog niet helemaal duidelijk. Wat is precies je vraag? En met betrekking tot je laatste vraag: als ik het goed begrijp verschijnt er op beide tv-ontvangers een herinnering als je deze op één tv-ontvanger instelt? Dat was voorheen (met de oude software) niet zo? Ik herken dit eigenlijk niet. Ik ga dit hoe dan ook voor je navragen en kom er na het weekend op terug.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1

natuurlijk is de vraag beantwoorden of je de opname wilt stoppen als je op de stopknop (AB)drukt ook veel gebruikt net als  aangeven dat een opname bewaart of verwijdert moet worden bij  weinig ruimte en dan de keuze niet kunnen veranderen of bevestigen, Nee, klopt geheel met het bericht wat ik vandaag in de berichten in het menu vond, waar in stond dat er een nieuw menu zou komen, “makkelijker” en “overzichtelijker”,  maar de programmeurs moeten ook bezig gehouden worden anders kosten ze alleen maar geld en leveren ze niets op :(( .

Admin: reactie uit ander topic naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 1

Telfort, hoe kan ik in het nieuwe menu  voorkomen dat als ik op één van onze twee ontvangers een herinnering instel deze op de andere ook ingesteld is?

Admin: reactie uit ander topic ook naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 8
Badge +10

Dag @alaging. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp hebben je tv-ontvangers een update gehad en beschikken deze nu over de nieuwe software met versienummer 8.0.102_2Je kaart een aantal punten aan waar je niet tevreden mee bent, maar deze zijn mij nog niet helemaal duidelijk. Wat is precies je vraag? En met betrekking tot je laatste vraag: als ik het goed begrijp verschijnt er op beide tv-ontvangers een herinnering als je deze op één tv-ontvanger instelt? Dat was voorheen (met de oude software) niet zo? Ik herken dit eigenlijk niet. Ik ga dit hoe dan ook voor je navragen en kom er na het weekend op terug.

Reageer