Positief bericht over de Klantenservice-Adriaan

• 23 februari 2013
  • 6 reacties
  • 4692 keer bekeken

Badge
Vanmiddag gesproken met Adriaan in verband met een defecte STB.

Hoewel je hier op het forum struikelt over de negatieve ervaringen met de klantenservice van Telfort, ben ik er tevreden over de geboden hulp.
Adriaan luisterd naar de klant, laat de standaard uitvraag scripts los op het moment dat hij in de gaten heeft dat de klant weet waar hij/zij het over heeft en zelf alles al gedaan heeft om het probleem op te lossen. Tijdens het gesprek viel de verbinding een paar keer weg, maar hij belde vrijwel meteen terug en vertelde dat hij al een nieuwe STB op heeft laten sturen.

Kortom: Ik heb een erg prettig gesprek gehad en ben zeer tevreden over de geboden hulp van Adriaan en vind dat dat wel eens een keer gezegd mag worden!

6 reacties

Badge +1
kijk, en da;s ook wel eens fijn om te lezen!
Badge
Absoluut!

Ik weet dat er ook medewerkers zijn die minder vriendelijk en behulpzaam zijn en daar mag ook iets van gezegd worden, maar af en toe een positieve melding is natuurlijk nooit verkeerd 😉
Badge
Zo...Dit bericht ook maar op de Facebookpagina van Telfort gezet, daar word er ook genoeg geklaagd over de service.....
Badge +1
Nou er wordt niet zonder reden geklaagd hoor. Maar fijn dat je een goede ervaring hebt
Badge
Sommige mensen klagen wel snel als er niet aan hun verwachting voldaan word en ik heb ook wel eens een klacht ingediend tegen iemand van de helpdesk. Maar het positieve mag (en moet) ook wel eens vermeld worden.

Ik werk zelf op een 2nd line servicedesk en vind het ook prettig als ik complimenten van de klant krijg 🙂
Internet? Dixons? Mediamarkt?

Reageer