beantwoord

Papieren spam van Telfort

• 27 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 397 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag in de brievenbus: een uitklapfolder die uitlegt hoe je je voordeel met Telfort kunt doen. Da's prima als je nog geen voordeel ingeschakeld hebt, of als je zelfs geen Telfort-abonnement hebt.

Maar, ik zit al bij Telfort, en ik heb al voordeel. De ontvangen reclame is aan mij persoonlijk geadresseerd.Het is toch niet zo moeilijk om een adreslijstje te maken ZONDER adressen van bestaande Telfort-leden? Een beetje database-techneut kan zo'n query toch wel in elkaar draaien? Dat scheelt weer boel papier en inkt.

Doe je voordeel ermee, zou ik zeggen.
icon

Beste antwoord door Klojum 27 augustus 2018, 23:07

Voor nu kan ik de commerciële post voor jou uitzetten als je dit wilt, zal ik dit aanpassen? Ik hoor graag van je.

Het duurde even voordat ik 'm vond, want die optie is best goed verstopt onder de privacy-optie. Het is nu aangepast. :o)

Ik hoor toch nog graag of er iets t.z.t. gewijzigd wordt aan de Telfort "postverzend-policy".
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi Klojum, hier heb je zeker een goed punt. Ik neem dit mee en vraag het na hoe dit precies zit. Voor nu kan ik de commerciële post voor jou uitzetten als je dit wilt, zal ik dit aanpassen? Ik hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +17
Edit
Reputatie 1
Voor nu kan ik de commerciële post voor jou uitzetten als je dit wilt, zal ik dit aanpassen? Ik hoor graag van je.

Het duurde even voordat ik 'm vond, want die optie is best goed verstopt onder de privacy-optie. Het is nu aangepast. :o)

Ik hoor toch nog graag of er iets t.z.t. gewijzigd wordt aan de Telfort "postverzend-policy".
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb hier een reactie op gehad. Het lijkt te gaan om informatie over extra abonnementen die je af kunt sluiten waarbij die voordelen ook gelden. Zou je hier anders een afbeelding kunnen plaatsen van die folder? Ik herken het anders niet namelijk.
Hoi Alex,

Het gaat om een rechthoekige folder, meer in de vorm van een mobiel,
met uiteraard de Telfort kleuren.
Daarin staan inderdaad de extra abonnementen en aanbiedingen.
Volgens mij op naam, maar zeker op adres.

Ik heb alles Thuis alles in 1, mobiel en combivoordeel.
Maar in Mijn Telfort heb ik alles op uit staan.
Waarom krijg ik dan alsnog een folder?
Zie screenshot.

Ik wil dus helemaal geen aanbiedingen van Telfort.
Dit omdat ik voor zowel Telfort Thuis als mobiel ongunstiger of duurder uit ben.
Zeker met de nieuwe abonnementen.
Dus 'verlengen' ga ik niet doen.

Voor Telfort Thuis geldt dat ik ooit alles in 1 af met moeten sluiten met vaste telefonie.
Destijds kon dat niet anders.
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt en zelfs nog nooit een nummer gehad.
Destijds met 'verlengen' is er geen aandacht aan geschonken.
Er is door Telfort ook nooit op gewezen, terwijl dit zichtbaar moet zijn geweest voor medewerkers.
Verlengen blijkt overigens een verkeerd woord omdat het een nieuw abonnement betreft.
Nu moet er ineens betaald worden voor vaste telefonie.
Dan zal je denken een nieuw abonnement?
Nee, zeker niet omdat dan iTV duurder gaat worden, minder zenders, en niet te vergeten,
dat ik dan 50/50 kwijt ben.

Voor mobiel ben ik ook minimaal €2,00 p.m. duurder uit.
Dit omdat ik onbeperkt wil bellen en het maandelijks opzegbaar wil hebben.
Twee jaar vast zitten wil ik niet.
Als het een jaar was, had ik er nog over willen nadenken.
Daar komt bij dat er geen abonnementen meer zijn vanaf 500MB.

Misschien dat ik aan het einde van het jaar maar weer eens in de markt ga kijken.
Of de huidige abonnementen door laat lopen, mits er niet stiekem aan de 50/50 gemorreld wordt.
Reputatie 5
Badge +4
Wanneer heb je dit aangepast Mandy? Bij ons staat het nog op aan. Heb het nu voor je uitgezet, je zult dus niets meer van ons ontvangen per post.

Misschien dat ik aan het einde van het jaar maar weer eens in de markt ga kijken.

Die keuze laat ik uiteraard aan jou over, hoe jammer ik dit ook vind om te lezen snap ik dat het kan voorkomen dat er een concurrent beter bij je wensen past. 🙂
Hallo Alex, zoals het op het screenshot staat, staat het er al heel lang.
Ook bij mijn huisgenoten.

Maar heb je deze zin ook gelezen?

Of de huidige abonnementen door laat lopen, mits er niet stiekem aan de 50/50 gemorreld wordt.

En ik ben hier regelmatig en ik weet ook de weg voor een eventueel nieuw aanbod.
Dus die aanbiedingen heb ik niet nodig.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo Alex, zoals het op het screenshot staat, staat het er al heel lang.
Ook bij mijn huisgenoten.

Maar heb je deze zin ook gelezen?

En ik ben hier regelmatig en ik weet ook de weg voor een eventueel nieuw aanbod.
Dus die aanbiedingen heb ik niet nodig.

Heb ik gezien. Stiekem gaan we nergens aan morrelen. Ben daar niet op ingegaan omdat dat dat redelijk off-topic is wat dit topic betreft. 🙂
Is oké @Alex - Telfort

Ik heb mijn vragen hier neergezet.

Klopt er iets niet in Mijn Telfort?

Reageer