beantwoord

Opschuiven van opnames in de opname lijst

• 15 september 2018
  • 4 reacties
  • 302 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Is het een idee om een regel naar boven te plaatsen in de opname lijst.Daar ik wel het een en ander opneem volg ik ook een serie die ik niet in een keer afkijk.Nu moet ik door de hele lijst kijken waar die opname staat dan selecteren en weer verder gaan waar ik gebleven was.Lijkt me handig om die regel waar die serie staat die ik volg,een paar regels naar boven kan opstuwen.Lijkt me handig als dat kan.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 17 september 2018, 17:15

Hi rbuijt, welkom op het forum. Dit staat al bij ons op het lijst in een iets andere vorm, vergelijkbaar met wat Netflix doet waarbij het systeem onthoudt waar je bent gebleven in een serie en aflevering. Helaas nog niet met hoge prioriteit, kan dus nog niet zeggen of en wanneer dit aan de beurt komt voor nu. Concreter kan ik het helaas niet maken.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Neem je het op als losse afleveringen dan? Je kunt ook kiezen voor 'serie opnemen'. Dan ontstaat er in je lijst met opnames één regel (zie het als mapje) die als die selecteert alle opgenomen afleveringen laat zien.
Of begrijp ik je verkeerd en doe je het al zo? Als er boven die serie nog een aantal andere opnames staan zou wat jij voorstelt best handig kunnen zijn.
Reputatie 1
Badge
Klopt dus serie opnames ,dan schuift deze naar beneden als er meerdere opnames boven op komen.
Reputatie 8
Badge +11
Geen gek idee. Nu afwachten of Telfort er wat mee wil en kan. Zal ook een afweging zijn tussen (programmeer-)kosten en hoeveel vraag er naar is. Het kan denk ik in elk geval op de wensenlijst.
Reputatie 5
Badge +4
Hi rbuijt, welkom op het forum. Dit staat al bij ons op het lijst in een iets andere vorm, vergelijkbaar met wat Netflix doet waarbij het systeem onthoudt waar je bent gebleven in een serie en aflevering. Helaas nog niet met hoge prioriteit, kan dus nog niet zeggen of en wanneer dit aan de beurt komt voor nu. Concreter kan ik het helaas niet maken.

Reageer