beantwoord

Openingstijden: op website vanaf 8u00; in werkelijkheid vanaf 9u00

• 25 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 327 keer bekeken

Reputatie 1

Openingstijden: op de website van Telfort staat dat de klantenservice vanaf 8u00 open is. In werkelijkheid is dat pas vanaf  9u00. Wilt u dit aanpassen, aub?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2019, 12:33

Hoi @Pierema, dat verwacht ik wel inderdaad! Fijn om te horen dat het nu goed staat, zo hoort het. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Pierema, als op onze website staat dat de klantenservice vanaf 08.00 uur geopend is, dan klopt dit inderdaad niet. Ik wil je bedanken voor de moeite die je doet om dit aan ons door te geven, dat is fijn en zo kunnen we ervoor zorgen dat dit aangepast wordt :relaxed:

Heb je toevallig de link naar de website voor me, waar je dit hebt gezien? Als ik op de contactpagina kijk, zie ik openingstijden vanaf 9 uur staan, dus dat lijkt goed. Zie ik het over het hoofd of heb je het ergens anders zien staan?

Reputatie 1

Dag Alexandra, Bedankt voor jouw reactie. Ik zie nu dat de popup 9.00 vermeldt, en niet meer 8.00. Kan het zijn dat de starttijd door en andere beheerder van Telfort inmiddels is aangepast? In ieder geval is het probleem opgelost. Groet, Pierema

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Pierema, dat verwacht ik wel inderdaad! Fijn om te horen dat het nu goed staat, zo hoort het. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer