Onherstelbaar teleurgesteld

• 20 november 2018
  • 8 reacties
  • 713 keer bekeken

Een aantal weken geleden mocht ik het abonnement verlengen van mijn schoonvader. Toen ik uiteindelijk de juiste afdeling aan de lijn had werd me een verlengaanbod die na veel overleg tot stand was gekomen. Dit zou de goedkoopste aanbieding zijn. Gelukkig heb ik het toen niet gedaan en ik kwam erachter dat het een normaal verlengaanbod was. Voelde me in de maling genomen. Gisteren had ik aangegeven via een chat op welke voorwaarden ik wilde verlengen. Ik moest toen via een link mijn nummer invullen om teruggebeld te worden. Dit meerdere malen ingevuld maar nooit teruggebeld. Vandaag kreeg ik in een chatbericht te lezen dat er geen goedkopere aanbiedingen mogelijk waren. Later heb ik zelf gebeld om 2 eigen abonnementen te verlengen. Nu was ik eigenlijk al klaar met het hele gebeuren en daarmee ook met Telfort dat ik aangegeven heb dat ik geen aanbod meer hoefde te hebben. Nu ga ik 3 abonnementen opzeggen. Ik ben/was echt al jaren klant. Dus van mij de tips: verbeter de service en pas de prijzen aan. Oh ja, probeer je klanten niet in de maling te nemen. Jullie gaan zo echt klanten verliezen.

Na echt heel wat jaren ga ik 3 abonnementen opzeggen. Jammer

8 reacties

Ja, herkenbaar, Telford is ook niet mijn club, dus zal er ook nooit een abonnement af gaan sluiten.
Reputatie 8
Badge +18
Nooit geen abonnement afsluiten dan snap ik eigenlijk niet waar jou oordeel over Telfort vandaan komt mister Fantoom57
volgens mij schrijf ik "nooit een" en dat heeft met een persoonlijke ervaring te maken in het verleden. Mister jimny
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jerry1978, welkom op het Forum. Ik lees dat je niet tevreden was over het verlengaanbod. Dat is erg jammer om te lezen. Er was aangeboden om jouw nummer op de website achter te laten, alleen nu ben je niet gebeld, dat is spijtig. Excuses hiervoor, dit had niet mogen gebeuren. Ik lees dat je graag een aanbod wil die mijn collega niet kon geven via de chat. Vandaar de vraag om te bellen, dit mag nog steeds als je je bedenkt. Ik zou het namelijk jammer vinden als je ons gaat verlaten. Mijn collega die je kan bereiken op 0900-9596 denkt graag met je mee. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.
Beste Bart, ik heb zojuist met 0900-9596 gebeld. Duurde 15 minuten om de juiste afdeling aan de lijn te krijgen. 2 x het verhaal verteld. Was allemaal heel spijtig. Ja ja. Toen het aankwam op het doen van een aanbieding moest is aangeven waar ik wat goedkoper had gezien. Dat was vodafone dus. Zij hebben wel black friday en daarbij ook een samenwerking met ziggo. Dus 5 euro korting en een gratis zender pakket. De medewerker koos toen ze vodafone bekeek telkens de duurste abonnementen. Toen we uiteindelijk op mijn aanwijzing het juiste abonnement zaten kwam daar een prijs uit. Hier de korting ivm ziggo eraf en ik kwam tot een maandbedrag. De medewerker gaf aan dat ze dit niet kon aanbieden en vrijwel direct verbrak ze de verbinding.

Dus als je het hebt over sociale normen en waarden en over wat er allemaal niet had mogen gebeuren kan je wel stoppen.

Kom gewoon met een goede aanbieding.

Dus wederom als stront behandeld.
Nog een kleine aanvulling. Het abonnement van mijn schoonvader heb ik gisteren verlengd. Wederom gebeld 0900 9596. Krijg je eerst een medewerker die je aan de lijn houdt terwijl je aangegeven hebt de afdeling nodig te hebben die wel scherpe aanbieding kan doen. 10 min verder komt ze erachter dat ze me moet doorverbinden. Zeg ik natuurlijk: "dat zei ik toch al". Haha. Eenmaal de juiste afdeling leg ik uit dat er een aanbieding is van telfort zelf op de site van de mediamarkt en dat ik die graag wil omdat je dan niet weer al die documenten moet insturen. Zegt die medewerker dat ie die aanbieding niet kan bieden. Dus uiteindelijkhet abonnement via mediamarkt moeten verlengen.

Wat een bedrijf zeg..........schaam je. Niet normaal

Noooooooit geen telfort meer voor mij

Maar Bart wilde je ook nog wat zeggen dan?
Je kan alle gebeurtenissen navragen hoor. Jullie registreren toch alles?
Die aanbieding van Mediamarkt was dat een Telfort abonnement in combinatie met een toestel? Dat zal Telfort om diverse redenen nooit kunnen aanbieden dus daar heeft de medewerker gelijk in. Een toestel in combinatie met abo is bijna altijd voordeliger via andere bronnen dan een provider.
Reputatie 8
Badge +12
Ik vind het jammer om te lezen dat het niet gelukt is om een goede aanbieding te kunnen krijgen. Je zat wel bij de juiste afdeling. Als mijn collega het niet kon, dan kan niemand het verder, ik ook niet. Helaas heeft een verlenging voor je schoonvader via een omweg plaats moeten vinden. Jammer dat het voor jezelf niet gelukt is. Mocht je ooit toch nog vragen voor mij hebben, dan weet je mij te vinden.

p.s. @jimny @Fantoom57 Zullen we elkaar volgende keer gewoon netjes aanspreken? Heel erg bedankt.

Reageer