Onderzoek Telfort Internet - Jouw mening telt!

• 30 augustus 2013
  • 14 reacties
  • 4622 keer bekeken

Badge +2
Om onze producten, service en communicatie te verbeteren zijn we op zoek naar Telfort Internet gebruikers voor een onderzoek over bestelling, installatie en het Doe-het-Zelf pakket van Telfort Internet.

Deelname aan het onderzoek kost je zo'n 10 minuten en onder de deelnemers verloten we op 30 september a.s. 5 kadobonnen van Bol.com

Heb jij Telfort Internet (ADSL of VDSL) en wil je meedoen aan het onderzoek? Laat dan een berichtje achter in dit topic, vervolgens zal je toegang krijgen tot het onderzoeksforum. ( https://forum.telfort.nl/forum.php#onderzoek-telfort-internet-installatie-and-communicatie )

Alvast bedankt!

Hugo

14 reacties

Badge +2
ik wil ook wel mee doen

Frans
Badge
Ik wil ook mee doen
Hi Hugo, ik wil ook wel meedoen. 
Sorry ik zie net dat het om doe het zelf paketten gaat, bij mij heeft guideon dat gedaan en daar heb ik alleen positieve feedback op.
De enige voor jullie waardevolle feedback gaat over de telefonische klachten afhandeling van telfort die ik onder de maat vind, het forum daar in tegen werkt in ieder geval in mijn geval heel goed.
Ik zou dus opteren om de hele telefonische hulpverlening er uit te knikkeren en alles via het telfort forum te laten verlopen, maargoed misschien zijn er ook mensen met positieve ervaringen wat dat betreft.
peter
Badge
Ik wil ook wel meedoen.
Reputatie 6
Badge +7
Ik wil ook wel meedoen lijkt me leuk.
Ik wil ook wel meedoen!!!
Badge
Uiteraard doe ik ook weer graag mee
Badge +2
Jullie hebben allen toegang, bedankt voor de feedback!

Hugo
Badge
Ik doe graag mee.
Badge +3
Ik wil ook wel mee doen.
Ik wil ook wel meedoen.
peter
Badge +2
Hoi Hugo

Natuurlijk doe ik weer mee.

Ewald
Badge +1