beantwoord

'Onbeperkt' data met 4G

• 6 juli 2017
  • 2 reacties
  • 2484 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik zou heel graag een 'onbeperkt' 4g abo met fair use op het kpn-netwerk afnemen!
Ik hoop ook dat dat nog komt. Tele2 heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid maar als ik nu al overweeg om daar abonnee te worden ondanks hun belabberde reputatie, dan moet dat toch wat zeggen :D

Vraag: Zit er een 'onbeperkt' 4g-abo in de pijplijn en waarom niet? :D

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 6 juli 2017, 13:36

Hey Reacher 🙂. Ik denk niet dat een 'Onbeperkt' abonnement met 4G in de pijplijn zit 😞. De databundels worden namelijk onder andere samengesteld op basis van de doelgroep. Wel zijn met ingang van 3 juli de 3 middelste bundels met 500 MB verhoogd en is de hoogste bundel 2,50 goedkoper geworden. Als je kunt verlengen, dan kun je hier gebruik van maken. Wat is de reden dat je 'Onbeperkt' data wil gebruiken? Op basis van je verbruikt lijkt het niet nodig. Mocht je toch behoefte hebben aan veel data kun je ook je CombiVoordeel wijzigen naar de 'Verdubbelaar'. Op deze manier heb je toch veel data op het KPN netwerk 😳.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hey Reacher 🙂. Ik denk niet dat een 'Onbeperkt' abonnement met 4G in de pijplijn zit 😞. De databundels worden namelijk onder andere samengesteld op basis van de doelgroep. Wel zijn met ingang van 3 juli de 3 middelste bundels met 500 MB verhoogd en is de hoogste bundel 2,50 goedkoper geworden. Als je kunt verlengen, dan kun je hier gebruik van maken. Wat is de reden dat je 'Onbeperkt' data wil gebruiken? Op basis van je verbruikt lijkt het niet nodig. Mocht je toch behoefte hebben aan veel data kun je ook je CombiVoordeel wijzigen naar de 'Verdubbelaar'. Op deze manier heb je toch veel data op het KPN netwerk 😳.
Ik heb me in het Tele2 onbeperkt verdiept maar in de meest letterlijke betekenis van onbeperkt is dat bij Tele2 niet het geval. Bij een gebruik van meer dan 5GB op 1 dag moet je een smsje sturen voor nog 1GB, het kost niks extra dus in die zin is het wel onbeperkt. Ik zou het onbeperkt met beperkingen noemen.
Onderstaande staat te lezen op de Tele2 site

"Is unlimited data echt onbeperkt.
Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor extra data (stuur NOG 1GB naar 1280) of kijk in MijnTele2. De verbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nachts, dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijk internet verbinding behoudt!"

Ook bij andere onbeperkt aanbieders zijn er voorwaarden zoals het niet mogen gebruiken van de telefoon voor tethering en dergelijke.

Reageer