beantwoord

NPO Start app

• 22 april 2019
  • 4 reacties
  • 916 keer bekeken

beste mensen
het gaat mij er niet om dat telfort een eigen uitzending gemist heeft. ik heb een abonnement op NPOstart. wat ik graag zou zien is dat ik de mogelijkheid heb de npostart app te installeren. in die app moet ik vervolgens mijn abonnements- gegevens invoeren. Dat gaat buiten telfort om.
Of waarom niet gewoon google crome erop? dan kan ik zelf bepalen wat ik wil zien

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 april 2019, 17:07

Hallo @eilering en @Sharony79. Van harte welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je een NPO Start abonnement hebt en graag zou zien dat je daar via je tv-ontvanger gebruik van kunt maken. Begrijp ik je zo goed? Helaas is NPO Start nog niet beschikbaar via MeerTV. Videoland daarentegen wel, mits je het Videoland pakket hebt via ons. Voor het toevoegen van een nieuwe app hebben we toestemming en rechten nodig van de ontwikkelaar van die app, in dit geval de NPO. Daardoor kan een nieuwe app niet zomaar worden toegevoegd. De wens is in ieder geval bekend. 🙂

Zoals @Galdor68 aangeeft kun je de NPO Start app downloaden/installeren en vanaf een telefoon of tablet casten naar je tv via de Chromecast.
Bekijk reactie

4 reacties

Je bedoeld google Chrome de webbrowser?

De NPO Start app beschikbaar te maken op de manier van Netflix zal mooi zijn.
Je kan op een smart tv zelf ook de Start app installeren of casten vanaf een telefoon of tablet.
Heel herkenbaar!
Mij heb al een NPO start en Videoland abonnement maar hier is geen app van helaas ben ik niet in het bezig van een smart tv en kan de app dus ook niet installeren.
is er een andere mogelijkheid om mijn huidige NPO start en Videoland accounts te kunnen blijven gebruiken via Telfort?
Op elke pc en tablet. Videoland kan wel via de tv ontvanger als je dit afneemt als extra pakket.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @eilering en @Sharony79. Van harte welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je een NPO Start abonnement hebt en graag zou zien dat je daar via je tv-ontvanger gebruik van kunt maken. Begrijp ik je zo goed? Helaas is NPO Start nog niet beschikbaar via MeerTV. Videoland daarentegen wel, mits je het Videoland pakket hebt via ons. Voor het toevoegen van een nieuwe app hebben we toestemming en rechten nodig van de ontwikkelaar van die app, in dit geval de NPO. Daardoor kan een nieuwe app niet zomaar worden toegevoegd. De wens is in ieder geval bekend. 🙂

Zoals @Galdor68 aangeeft kun je de NPO Start app downloaden/installeren en vanaf een telefoon of tablet casten naar je tv via de Chromecast.

Reageer