beantwoord

nieuwe voicemail afspelen volgorde onpraktisch liever eerst bericht

De nieuwe voicemail geeft nu eerst datum/tijd en mobiel nummer en dan pas het bericht van de beller.
Het kost veel tijd om af te luisteren en je moet dan altijd het nummer vast opschrijven want je weet niet wat er gaat komen.
Bij de oude voicemail kon je het ingesproken bericht eerst beluisteren en hoorde je daarna het nummer (als je dat nog wilde weten want dan kon je het bericht al deleten).

Kan de volgorde niet weer teruggedraaid worden?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 januari 2018, 14:28

Hoi wsoede, welkom op het forum. Jammer genoeg kan de volgorde van het voicemailmenu niet worden aangepast. De structuur die het afluisteren van een boodschap heeft staat vast. Ik kan je hier jammer genoeg niet bij helpen. Wel zal ik je wens intern doorgeven. Wie weet wordt het in de toekomst wel mogelijk.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi wsoede, welkom op het forum. Jammer genoeg kan de volgorde van het voicemailmenu niet worden aangepast. De structuur die het afluisteren van een boodschap heeft staat vast. Ik kan je hier jammer genoeg niet bij helpen. Wel zal ik je wens intern doorgeven. Wie weet wordt het in de toekomst wel mogelijk.
Dank voor je bericht, ik zou dus graag de oude structuur weer terug willen.

Reageer