beantwoord

nieuw modem

• 7 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1261 keer bekeken

Ik ben al tien jaar klant bij telfort zonder problemen. Nu heb ik vorige week mijn pakket uitgebreidt met interactieve tv. Mijn vraag was of er ook een nieuw modem bij zou komen. De meneer van telfort keek het even na en zei u heeft wel een oud modem een zyxell. U krijgt een nieuw modem van ons. Ik heb gevraagd om een experiabox v10. Ja hoor meneer die stuur ik vandaag af. Tot mijn vebazing de dag erna een V8 binnengekregen. Wederom contact gehad en ja meneer we sturen een V10 af. En ja hoor vanmiddag wederom een V8 binnengekregen. Moeten jullie bij telfort van de oude rommel af? Tv is al geinstalleerd werkt perfect. Maar het niet nakomen van beloftes is niet mijn ding. Gelukkig nog een week tijd om alles in een grote doos retour te sturen.
icon

Beste antwoord door Pelikano 7 maart 2017, 19:27

Bij wijziging van abo heb je recht op nieuwe apparatuur. Zo ben ik aan mn nieuwe modem gekomen en nieuwe tv decoders. Een V8 is wel een nieuwer modem dan Zyxell. De oude decoder kastjes kunnen geen Netflix aan en dat wil je natuurlijk wel 😳 Maar die zullen wel nieuw zijn. V8 werkt overigens prima hoor.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Bij wijziging van abo heb je recht op nieuwe apparatuur. Zo ben ik aan mn nieuwe modem gekomen en nieuwe tv decoders. Een V8 is wel een nieuwer modem dan Zyxell. De oude decoder kastjes kunnen geen Netflix aan en dat wil je natuurlijk wel 😳 Maar die zullen wel nieuw zijn. V8 werkt overigens prima hoor.

Reageer