mobiele databundels - tips voor Telfort

• 27 januari 2017
  • 2 reacties
  • 575 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort was altijd een prijsvechter, maar de laaste jaren vind ik het mobiele aanbod op zijn zachts gezegd erg karig. dure huurprijzen en prepaid tarieven raakt telfort op een achterstand, want zelfs met combivoordeel hebben de concurrenten al tijden betere aanbiedingen.

het word in mijn ogen tijd dat telfort de aanval opent op de mobiele databundels, mijn advies is om op zijn minst snelheid bundels te introduceren of met flatfee bundels te komen en betere toestelprijzen en 2 jarige contract termijnen te elimineren en te vervangen voor een korting/bonus systeem, hoe langer je klant blijft hoe hoger je korting op produkten en diensten.

en maak meer aanbiedingen voor zittende telfort klanten, ik krijg hooguit 1x per jaar een upgrade aanbod. waar ik dit jaar op zit te wachten zijn de aantrekkelijke deals waarbij ik mijn huidige ipad4 kan inruilen voor een air 3 in combinatie met een iphone en alles in 1 (en een app waarbij ik de AB niet meer nodig heb) en dan doorrollen naar een nieuw toestel of een toestel release overslaan tegen korting als ik gedurende die periode klant blijf.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Mr.Vdvelde,

Het is fijn om meedenkende klanten te hebben natuurlijk, zo komen we ergens.

...........mijn advies is om op zijn minst snelheid bundels te introduceren of met flatfee bundels te komen...........
Kun je aangeven wat je hiermee bedoelt? Elke gebruiker kan immers 4G krijgen. :)

Wat de andere tips betreft: deze zal ik kenbaar maken bij mijn collega's. Of er iets mee gedaan wordt weet ik niet, maar er zal zeker naar gekeken worden.

Bedankt voor de tips!
Reputatie 1
bied bundels aan op basis van Mbit/s ipv MB limieten. 😃

Reageer