Meer duidelijkheid bij abonnementen; zeker met combi- en/of klantvoordeel.

  • 1 maart 2018
  • 103 reacties
  • 2583 keer bekeken


Toon het eerste bericht

103 reacties

Badge +13
Hi mandy,

Dank voor je feedback! Ik herken wat je zegt als het gaat over de overzichten in Mijn Telfort. Die gevallen zie ik hier, hier, hier, hier en hier terug. Gevallen die vaker voorkomen houden we netjes bij :)

Om er voor te zorgen dat de overzichten in Mijn Telfort juist zijn, is het belangrijk om:

1. De systemen achter Mijn Telfort efficiënter en beter te laten werken
2. De soorten voordeel een stuk eenvoudiger te maken dan dat ze nu zijn.

Voor het eerste punt is de eerste stap gezet met de werkzaamheden aan het mobiele abonnement. Het forum team doet z’n best om klanten die na de overgang nog steeds fouten zien, door te geven aan de systeembeheerders. Het tweede punt is iets waar we waarschijnlijk een langere adem voor nodig hebben. Ik verwacht dat er in elk geval dit jaar nog het een en ander staat te gebeuren op dit vlak, maar ik kan er weinig concreets over zeggen.

Kun je voorbeelden doorgeven waarbij het contract onduidelijkheid oplevert en kun je aangeven wat je precies zou verwachten dat er in het contract staat?

@Galdor68 Dank voor je reactie. Ik ben het met je eens! Op het forum zien we natuurlijk altijd dat ene klein plukje klanten waar het niet goed bij gaat. De klanten voor wie alles duidelijk is, melden zich niet.
Natuurlijk heb je wel een punt.
Maar als (toekomstige) klanten bellen, gaan zij waarschijnlijk niet de hele website af voor informatie.
Voor sommige dingen moet je meerdere pagina's bezoeken.
Zij nemen aan wat er gezegd wordt ook waar is en daarmee ook het verwachtingspatroon.
Ik ben het niet helemaal oneens maar je moet als klant ook goed lezen en kijken.

Als ik kijk naar de overstap van mijn partner met het mobiele nummer keken we eerst naar de kosten zonder de postcode etc in te vullen. Daarna vulden we op de vraag of we al klant waren de gegevens in en zagen we de verandering van de voordelen in beeld.
Dus in onze ervaring was alles redelijk duidelijk.

Je sluit je contract af op grond van de basis dat dient vermeld te staan de rest is extra.

Reageer