Meer duidelijkheid bij abonnementen; zeker met combi- en/of klantvoordeel.

Toon het eerste bericht

103 reacties

Niet om het één of ander, maar ik hoop dat mijn factuur straks wel goed is.

Het is af en toe kommer en kwel in dat Mijn Telfort.
Van het weekend was het weer niet te bereiken.
Dan krijg je probeer het opnieuw en kijk of er storingen zijn.
Dat is heel mooi maar daar staat alleen informatie over mobiel internet in niet over Mijn Telfort.

Verder heb ik dit topic geplaatst over nieuwe sim only abonnementen.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/nieuwe-sim-only-abonnementen-75063/index1.html#post616448

Voor de duidelijkheid, ga ik hier niet verder op in dit topic.
Reputatie 7
Badge +13
Er hebben afgelopen weekend geen verstoringen op Mijn Telfort plaatsgevonden. Omdat je herhaaldelijk aangeeft dat diverse pagina's niet lekker laden, zo ook op het forum en nu weer Mijn Telfort, krijg ik het sterke vermoeden dat het een lokaal probleem is. Misschien slaat je browser de cache niet goed op of is er een virusscanner die roet in het eten gooit. Ik kan dit voorbeeld niet goed herleiden naar een probleem aan onze kant het afgelopen weekend.
Nee Wieger, het betrof nu Mijn Telfort app.
Op de PC deed Mijn Telfort het wel.
Dus.....niet gelijk de schuld bij mij neerleggen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik lees de reactie van Wieger iets anders.
Wieger heeft het niet over schuld, maar over oorzaak. En dan nog eens niet bij jou maar bij (de werking van) een apparaat.
Welk toestel en softwareversie heb je? Misschien kunnen we eens in die richting zoeken.
Ja het apparaat waar Wieger op doelt is mijn PC en virusscanner.
Ik heb een Samsung J5 2016 en pas helemaal geüpdatet.
En ja daar zijn problemen mee maar wel met de 4G.
Reputatie 8
Badge +11
En daarop ging dus de inlog niet goed? In de zin van de app start, maar het ophalen van gegevens gaat mis?
Nee, het wilde niet doorstarten en kreeg dus het bovenstaande bericht.
Nu werkt het weer maar het blijft irritant dat er steeds fouten in Mijn Telfort mobiel app zitten.
Reputatie 8
Badge +11
Lijkt me zeker irritant hoewel ik me niets bij kan voorstellen. Ik heb het één keer gehad, maar toen hadden volgens mij meerdere mensen er last van.
Ik heb de specificaties van je toestel net even doorgekeken en daar zie ik niet echt een mogelijke belemmering.
Dan is het ik kan niet inloggen, dan weer dat mijn abonnementsprijs niet klopt ect.
Die verdere belemmering is er ook niet.

Behalve dit:

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/batterij-mobiel-snel-leeg-bij-samsung-j5-met-zoeken-naar-4g-74811

Waar verder ook nog geen duidelijk antwoord op is.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, ik krijg net een update van mijn collega's over de gemiddelde verbruikskosten. Er is fout in de berekening van deze gebruikskosten. De informatie wordt vanuit verschillende systemen niet goed gevoed. Er is een wijziging aangevraagd om deze berekening recht te trekken. Gezien de impact die dit heeft zal deze oplossing eentje van de lange adem wordt. Het zal op termijn goed weergegeven worden, ik kan je alleen nog niet vertellen wanneer.
Hartelijk bedankt Wieger voor de update.

Het schijnt dat ik met meerdere vragen een lange adem moet hebben.:D
Ik heb nu ook weer gezien dat er bij Mijn Telfort weer gewoon staat verlengbaar sinds.

Maar plak onderhand, meer duidelijkheid bij abonnementen, dit topic er maar aan vast....

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/nieuwe-sim-only-abonnementen-75063/index1.html#post616774
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, die feedback heb ik al eerder doorgegeven. Deze wijziging moet nog worden uitgevoerd, zoals je ziet. 😉 Het klopt daarom dat je nu nog hetzelfde bericht zit. Dit zal nog worden aangepast.

Het andere topic zal nog behandeld gaan worden.
Hallo Wieger,

Fijn dat je hebt doorgegeven, het staat nu weer zoals het hoort, dat verlengbaar sinds.
Vooral zo houden!:D
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, er is een aanpassing gedaan om de gemiddelde gebruikskosten anders weer te geven. Zie je nu een juist gemiddelde terugkomen?
Nee, de gemiddelde verbruikskosten staan nu op €13,57.
Dus dat is nog steeds niet hetgeen ik betaal.
Dit is op mijn PC.

In Mijn Telfort app op mijn mobiel zie ik het helemaal niet terug komen.
En daar nog steeds het verkeerde maandbedrag van €15,06.
Reputatie 7
Badge +13
Bedankt voor het controleren, dan geef ik terug aan mijn collega's.

Wat betreft de maandkosten; dat punt staat nog open. In mijn eerdere reactie heb ik ook nog niet aangegeven dat het hersteld is, toch? :8
Dat klopt, je hebt niet gezegd dat het hersteld is maar dat zij er nog mee bezig waren.
Dat is ondertussen een week geleden, vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +13
Daar kom ik, zoals ook bij de andere vragen, nog op terug.
Oké Wieger, dan wacht ik daar wel op.
Ga er maar van uit, dat dit het gemiddelde is over alle maanden dat je abonnement loopt dat getal zal regelmatig veranderen.
Eigenlijk moet je daar niet zoveel naar kijken, het is een beetje nietszeggende getal. Bij mij staat het gemiddelde nu op €10,38 terwijl mijn abo €12,50 is. Ik kan dit verklaren omdat hier een verrekening tussenzit.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mandy, ik heb vandaag contact gehad met de maker van het gemiddelde. De huidige berekening lijkt me, na zijn uitleg, wel te kloppen. Over de laatste twaalf facturen betaalde je 161,73 euro. Hierin is ook de 0 euro factuur van de overstap meegerekend. Deel ik dit bedrag door 12 maanden, dan kom ik op de 13,47 euro uit die Mijn Telfort nu doorgeeft.

In het geval van Galdor zal het inderdaad deels met de verrekening te maken te hebben en ook met dezelfde 0 euro factuur.
Dat zal dan inhouden dat ik teveel betaal.
12x14,52=174,24 dus ik snap niet waar die vreemde berekening vandaan komt.
0x0=nog altijd 0
Reputatie 7
Badge +13
Je aanname dat je over het afgelopen jaar namelijk uitsluitend 14,52 hebt betaald klopt niet. Tussen april en juli zijn de facturen iets hoger uitgevallen. Dat kan je nazoeken in je afschriften als je wilt. Waarom je met 0 gaat vermenigvuldigen is me onduidelijk, dat is in deze berekening niet nodig namelijk. Je telt de facturen bij elkaar op, dus ook de 0 euro factuur en deelt deze door twaalf.
Het klopt dat ik soms meer betaald heb dan mijn abonnement.
12x€14,52=174,24 en dan reken ik niet de eventuele verhoging door bv. 0900 nr. te bellen.
Dan klopt het bedrag van 161,73 niet denk ik zo, dat moet dan hoger zijn.
Met die €0 euro bedoel ik de testfactuur.

Reageer