beantwoord

Maak je klanten blij..

• 29 oktober 2018
  • 17 reacties
  • 671 keer bekeken

Ik denk dat je heel eenvoudig een business model kunt maken die winstgevend is. Telfort is volgens mij de provider die de 0619 serie in basis beheert en dus kan controleren of nummer 0619570206 nog vrij is. Daarna verkoop je dit nummer aan mij voor b.v. 29,95 euro (een bedrag wat de gemiddelde klant bereid is om te betalen denk ik (aanname)). Je hebt dan een blije klant waar je daarna ook nog een abonnement en een telefoon kunt verkopen. Voor Telfort een win.win.win situatie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 oktober 2018, 11:40

Hoi Fantoom57, ik vind het een heel leuk idee. Bedankt voor het delen. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je graag een specifiek nummer wilt. Dit is echter niet hoe het werk. Er wordt willekeurig gekeken naar de vrije nummers en je krijgt een toegewezen. Dit gaat ook niet veranderen. 😞
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Misschien moet ik zeggen klant in dit geval...
Reputatie 3
Badge +1
Dit had je al geschreven, waarom dubbel?
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/voorkeur-voor-een-nummer-78648
Reputatie 8
Badge +11
Omdat dit het subforum Tips en verbeterideeën is. Fred draagt (op advies) dus een idee aan.
Reputatie 3
Badge +1
Duidelijk, ik ben nu door 2 mensen op mijn misvatting gewezen.
Excuus van mijn kant.
Reputatie 8
Badge +10
Duidelijk, ik ben nu door 2 mensen op mijn misvatting gewezen.
Excuus van mijn kant.

Eerst altijd even lez0n...
Het loont nogal eens de moeite om eerst even op iemand z'n avatar te klikken om te zien wat 'ie allemaal nog meer neergekrabbeld heeft voordat je reageert op zijn volgende 'losse flodder'... 😉
Reputatie 8
Badge +11
Geeft niet Ron. Ook ik heb weleens een misser hoor 😊
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Fantoom57, ik vind het een heel leuk idee. Bedankt voor het delen. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je graag een specifiek nummer wilt. Dit is echter niet hoe het werk. Er wordt willekeurig gekeken naar de vrije nummers en je krijgt een toegewezen. Dit gaat ook niet veranderen. 😞
Jammer, dus een teleurgestelde (bijna) klant. Ik bezit tot februari volgend jaar nog de over een nummer die door mijn werk is verstrekt, dus ik heb nog even de tijd. Op marktplaats worden gelukkig heel veel (redelijk mooie) nummers aangeboden, dus de komende maanden de boel maar wat scherper in de gaten houden. Maar als je het mij vraagt blijft het een gemiste kans.

[Edit: commerciële inhoud verwijderd]
Heb je zelf ooit gecontroleerd of dat specifieke nummer vrij is. Met andere woorden toets deze eens in of te wel bel dan weet je het meteen.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je zelf ooit gecontroleerd of dat specifieke nummer vrij is. Met andere woorden toets deze eens in of te wel bel dan weet je het meteen.
@Galdor68 : lees deze eens goed (!): https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/voorkeur-voor-een-nummer-78648?postid=653082
Ach ja dat is waar ook dit is het andere topic dan zal die oproep weinig opleveren, tenzij iemand dit leest en toevallig dat nummer als prepaid ziet in een winkel.
[Edit: commercieel bericht verwijderd.]
[Edit: persoonlijke gegevens verwijderd.]
Reputatie 8
Badge +10
Omdat de 06-19XXXXX serie in het bezit is van Telfort gok ik er op dat er een Telfort medewerker is die gaat kijken of dit nummer nog vrij is en denkt "Dat is gemakkelijk verdient" en contact met mij opneemt 🙂. Ik heb nog wel een mailadres waar normaal alle bagger naar toe gestuurd wordt dan kan hij/zij anoniem contact met mij zoeken. Kan die een keer extra uit eten met zijn vriend/vriendin.
Oproepen tot fraude om jouw enorme ego te strelen..? 🤢
Man, man, man...
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan mij voorstellen dat je het jammer vindt. Ik kan het nummer zo niet opzoeken, niemand hier. De vrije nummers worden automatisch gekoppeld, niet meer niet minder.
Fraude nog wel LOL... Hoe sneu kan iemand zijn om dat te posten. Ja, ik vind het jammer dat je het nummer niet kunt uitkiezen in deze tijd. De telecomwereld leeft dus wat mij betreft nog in de vorige eeuw. Ik ga dus maar bij wat winkels langs en kijk wat voor pre-paid nummers daar aan het rek hangen. En anders is marktplaats ook wel een plek waar je ongeveer voor 30 euro een redelijk makkelijk nummer kunt kopen.
Badge +13
@Fantoom57 Ik ga dit topic sluiten, omdat het geen doel meer dient en niet voldoet aan de huisregels. Bart heeft antwoord gegeven op je vraag.