beantwoord

Love Nature - Geweldig! Kan deze zender niet op 1

• 31 januari 2020
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

• Love nature op kanaal 34 wat een geweldige zender is dit, Bravo Telfort -verreweg mijn favoriete zender deze verdient het op kanaal 1 gezet te worden. Naast het gebruikelijke gezanik, gezeur, triest nieuws en andere narigheden, wordt ik hier wel vrolijk van. Iedereen hier kijkt er graag naar, ook bij visite of werken of studeren kun je het gewoon aan laten staan, veel wetenswaardigheden waar je iets van opsteekt, en altijd mooie beelden, waren er maar meer van dit soort zenders. Ik hoop dat Love Nature nog lang in het zender aanbod blijft want ik zou niet meer zonder kunnen,en dat zeg ik niet vaak. Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open, hoe langer je er naar kijkt hoe meer je het gaat waarderen, Kijken allemaal.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 februari 2020, 11:55

Hallo @CIgarsOnMars, welkom op het forum. Fijn dat deze zender voor jou @Timmy_01 zo goed bevalt! :slight_smile: We zullen die niet op kanaal 1 kunnen uitzenden, de indeling van de zenders is op basis regels (zoals dat NPO 1, 2 en 3 vooraan moeten staan) en afspraken met de zenders zelf tot stand gekomen. Elk jaar wordt het zenderaanbod onder de loep genomen, daarbij kunnen onderhandelingen met zenders ook zorgen voor een nieuwe positie in de lijst. Als dat gebeurt kondigen we het natuurlijk van te voren aan. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 2

Helemaal mee eens!  Een zender met prachtige beelden.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @CIgarsOnMars, welkom op het forum. Fijn dat deze zender voor jou @Timmy_01 zo goed bevalt! :slight_smile: We zullen die niet op kanaal 1 kunnen uitzenden, de indeling van de zenders is op basis regels (zoals dat NPO 1, 2 en 3 vooraan moeten staan) en afspraken met de zenders zelf tot stand gekomen. Elk jaar wordt het zenderaanbod onder de loep genomen, daarbij kunnen onderhandelingen met zenders ook zorgen voor een nieuwe positie in de lijst. Als dat gebeurt kondigen we het natuurlijk van te voren aan. 

Reageer