beantwoord

Login Forum voor een persoon met meerdere online nummers

• 20 juli 2019
  • 7 reacties
  • 566 keer bekeken

Badge
Beste mensen,
Ik beschik om organisatorische redenen over drie mobiele nummers met Telfort abonnement. De login voor die nummers binnen Telfort werken perfect.
Het verbazingwekkende vind ik, dat die logins niet parallel lopen met Telfort Forum. Ik kan daar dan ook niet terecht.... Ik heb een hekel aan logins met een flauwekul (alias) naam als login. Ik weiger dat te gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Dick Stomp

Admin: titel aangevuld
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 juli 2019, 10:07

Hoi @DickSassem, als ik je goed begrijp wil je graag met de inlog die je gebruikt voor Mijn Telfort ook inloggen op het Forum. Deze zijn inderdaad niet gekoppeld. Voor het Forum heb je een aparte inlog nodig.

Dit onder ander omdat het een openbaar forum is welke voor iedereen toegankelijk is. Dit is hierboven ook al aangegeven. Ook is al aangegeven dat mocht je vragen hebben over een bepaald product, dan kun je het mobiele nummer of klantnummer toevoegen in jouw Forumprofiel. Vul dit in de velden in die alleen voor ons zichtbaar zijn.

Voor vragen mag je altijd een topic starten, we staan hier met zijn allen klaar om je te helpen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @DickSassem, als ik je goed begrijp wil je graag met de inlog die je gebruikt voor Mijn Telfort ook inloggen op het Forum. Deze zijn inderdaad niet gekoppeld. Voor het Forum heb je een aparte inlog nodig.

Dit onder ander omdat het een openbaar forum is welke voor iedereen toegankelijk is. Dit is hierboven ook al aangegeven. Ook is al aangegeven dat mocht je vragen hebben over een bepaald product, dan kun je het mobiele nummer of klantnummer toevoegen in jouw Forumprofiel. Vul dit in de velden in die alleen voor ons zichtbaar zijn.

Voor vragen mag je altijd een topic starten, we staan hier met zijn allen klaar om je te helpen.
Badge
Dank u wel
Reputatie 8
Badge +10

Het verbazingwekkende vind ik, dat die logins niet parallel lopen met Telfort Forum. Ik kan daar dan ook niet terecht....

Dat zal dan komen omdat het forum los staat van de Telfort systemen en je abonnementsgegevens.
Het forum wordt daarnaast niet door Telfort zelf gehost maar door Insided.
Als ik het goed begrijp zou je per mobiele telefoon op het forum willen inloggen middels de bijbehorende Mijn Telfort login.

De een hecht meer waarde aan privacy dan de ander juist het openbaar toegankelijk zijn maakt het in mijn ogen nuttig een alias te kunnen gebruiken.

Je hebt de weg gevonden je kan hier dan ook prima terecht bij vragen.
De nodige gegevens kan je in enkel voor de moderatoren zichtbare velden invoeren.
Op zich kan het voordelen hebben als zodoende meteen de nodige gegevens zichtbaar zijn voor de medewerkers maar dat zal mede om privacy redenen niet moeten.
Hallo @DickSassem , je hoeft niet eens klant te zijn van Telfort om van het forum gebruik te kunnen maken.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @DickSassem , je hoeft niet eens klant te zijn van Telfort om van het forum gebruik te kunnen maken.
Zo is het.
Anders zouden 'niet Telfort' klanten niet eens kunnen registreren en inloggen op dit openbare forum.
Reputatie 8
Badge +12
Graag gedaan @DickSassem.

Wanneer je weer vragen krijgt, laat het dan vooral weten. Fijne dag.

Reageer