beantwoord

Lampjes Experia Box V10 volgens instructiehandleiding glasvezel

• 27 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 721 keer bekeken

in installatiehandleiding glas V10 staat o.m. “Controleer na maximaal 30 minuten of het lampje Internet knippert en de lampjes Power, Ethernet en Glas continu branden”.
Bij mij werkt alles prima bij volgende situatie:

glasvezelkast NT 'Power' constant, lampjes ‘glas’ en ‘ethernet’ KNIPPEREN!!!

Experia Box V10:
Service constant
Internet knipperend
Wireless knipperend
Power constant

Handleiding fout of mijn situatie???

alvast hartelijk dank voor je reactie!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 augustus 2019, 13:54

Dag @st449118. Van harte welkom hier. Goed dat je dit meldt! Als ik het goed begrijp knipperen de lampjes 'Glas' en 'Ethernet' op je modem groen, terwijl in de handleiding het volgende staat: "Controleer na maximaal 30 minuten of het lampje Internet knippert en de lampjes Power, Ethernet en Glas continu branden." Dat 'Glas' en 'Ethernet' groen knipperen betekent eigenlijk niets anders dan dat er activiteit is. Het is dus niets om je zorgen over te maken. Zeker niet als alle diensten gewoon naar behoren werken. In de handleiding staat dan ook vermeld dat je alleen actie hoeft te ondernemen als een van de lampjes niet brandt óf als het lampje 'Glas' rood brandt.

Voor de Experia Box V10a geldt eigenlijk hetzelfde. Dat 'Internet' groen knippert betekent simpelweg dat het internetsignaal omgezet is naar een leesbaar signaal op de Experia Box. De datasignalen zijn onregelmatig, wat het knipperen veroorzaakt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @st449118. Van harte welkom hier. Goed dat je dit meldt! Als ik het goed begrijp knipperen de lampjes 'Glas' en 'Ethernet' op je modem groen, terwijl in de handleiding het volgende staat: "Controleer na maximaal 30 minuten of het lampje Internet knippert en de lampjes Power, Ethernet en Glas continu branden." Dat 'Glas' en 'Ethernet' groen knipperen betekent eigenlijk niets anders dan dat er activiteit is. Het is dus niets om je zorgen over te maken. Zeker niet als alle diensten gewoon naar behoren werken. In de handleiding staat dan ook vermeld dat je alleen actie hoeft te ondernemen als een van de lampjes niet brandt óf als het lampje 'Glas' rood brandt.

Voor de Experia Box V10a geldt eigenlijk hetzelfde. Dat 'Internet' groen knippert betekent simpelweg dat het internetsignaal omgezet is naar een leesbaar signaal op de Experia Box. De datasignalen zijn onregelmatig, wat het knipperen veroorzaakt.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @st449118. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat het zo duidelijk is. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan lees ik het graag.

Reageer