beantwoord

Korting voor nieuwe klanten

• 11 januari 2019
  • 9 reacties
  • 653 keer bekeken

Goedemiddag,

Via de website zie ik een lopende glasvezel actie aansluiting. Als ik via mijn telfort inlog geldt het jammer genoeg niet voor bestaande klant. Inmiddels al 7 jr klant. Dus via de chat mijn vraag gesteld en kon alleen telefonisch. Mijn ervaring met telefonisch is jammer genoeg zeer slecht bij telfort. Laatste keer contact kostte mij 3 weken om orde te krijgen en uit eindelijk via klantenbeheer iets geregeld maar nog niet helemaal juist.

Waarom kan er anno 2019 niet geregeld worden via digital contact? Of korting via mijn telfort.
icon

Beste antwoord door jimny 12 januari 2019, 12:56

Webcare kan hierin niets voor je betekenen daarvoor moet je bij de afdeling sale zijn en die kun je jou ook laten bellen en dan aanhoren wat ze je aanbieden

nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

9 reacties

of topic...

Ik had hier een reactie geplaatst en is in behandeling door de moderators.
Maar ik denk dat ik weet wat er aan de hand is, ik had de link geplaatst, bel mij voor niets terug.
Daar staat een woord in wat de bot niet wil, dus een ander woord voor dat.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare kan hierin niets voor je betekenen daarvoor moet je bij de afdeling sale zijn en die kun je jou ook laten bellen en dan aanhoren wat ze je aanbieden

nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Houd er wel rekening mee dat anno 2018 er dusdanige wijzigen in het aabod zijn geweest dat je na een kortings periode hogere maand bedragen kan krijgen. Dan zijn de jaarlasten wel lager maar een bepaalde periode wel hogere maandlasten. En bijna verplicht het volgende jaar weer bellen.
(Ik had nu toch echt gehoopt dat mijn eerder geschreven stukje er nu wel bij zou staan.
Gisterenavond al geprobeerd te plaatsen. Overigens met dezelfde link als jimny)
Zoiets had ik ook omschreven, 50/50 kwijt en daar voor in de plaats 50/5.
Minder basiszenders, uitgebreid TV pakket, nu gratis, bij een nieuw abonnement €5,00.
Vast bellen, uit mijn hoofd, €2,50 extra.
Kreeg inderdaad al 4 berichten van mandy. Maar zag niets terug op de forum. Misschien is overstap naar nle wel waard. 50/50mb en meerdere tv kanalen.
Die bieden zover ik weet niet echt een begin korting en als je nu gebruik maakt van combivoordeel zal dat hoogstwaarschijnlijk vervallen.

Bekijk de nieuwe prijzen en pakketen bij Telfort goed ga voor je zelf na wat je wel of niet wil houden en welke tv kanalen voor jou en of gezinsleden belangrijk zijn.

als je met minder basis kanalen tevreden bent en de kanalen uit het uitgebreide pakket nooit kijkt, dan zou verlengen gunstig kunnen zijn de terugbel zou dan wel een goede optie zijn om zo iets beter te kunnen onderhandelen dan de standaard geboden korting via de site.
Met het pluspakket, nu gratis met combivoordeel twv €9,99 ben ik €50,00 kwijt.
Bij NLE €47,50 kwijt en na 9 maanden €57,50 maar meer basis TV zenders.
Dus als Telfort het pluspakket uit het combivoordeel haalt, ben ik bij NLE goedkoper uit.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Kmok, ik lees dat je graag gebruik wilt maken van een actie voor nieuwe klanten. Dit is helaas niet mogelijk. Zoals je zelf al aangeeft is deze alleen voor nieuwe klanten. Deze korting heb jij ook al een keer gehad. Je geeft echter aan over te willen stappen. Ik wil je aanraden toch even contact te zoeken met de link die jimny stuurde. Dat is de enige optie helaas.
Het is ook maar net wat je aangeboden krijgt als je jezelf terug laat bellen.
Het kan zomaar zijn dat je wel van de actie gebruik kan maken.
Het is maar net wie je aan te telefoon krijgt.
Bevalt het niet, dan kan je altijd nog overstappen.

Reageer