Klantvriendelijkheid

• 25 maart 2016
  • 6 reacties
  • 768 keer bekeken

Badge
Als je bent ingelogd en feedback wilt geven, moet je je naam, enz... opnieuw invullen. Iedere keer weer.
Zo verklein je de kans op feedback aanzienlijk.
Ik raad aan er wat aan te doen.
Ik vind het storend en niet getuigen van adequaat gebruik van automatisering.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Probeer eens een andere browser, hier werkt het zoals het hoort
Badge

Met Firefox werk ik al vele jaren. Een site die niet overweg kan met Firefox is niet up to date.

Met Firefox werk ik al vele jaren. Een site die niet overweg kan met Firefox is niet up to date.

Gebruik je soms addons die cookies blokkeren? Of de optie 'bescherming tegen volgen' in Firefox? Dat kan dit soort misère geven namelijk.
Badge
Cookies van derden worden natuurlijk geblokkeerd. Ik houd graag controle over wat ik wel en niet toelaat. Toch van de gekke van Telfort het advies te krijgen een andere browser te gebruiken om hun eigen tekortkomingen te ondervangen. KLANTVRIENDELIJK ???????
Toch van de gekke van Telfort het advies te krijgen een andere browser te gebruiken om hun eigen tekortkomingen te ondervangen. KLANTVRIENDELIJK ???????

Ja maar Jimmy is helemaal niet van Telfort 🙂 Zijn opmerking is best relevant. Probeer 't eens met Chrome of Edge. Dan weet je iig waar je het probleem moet zoeken wanneer het daarmee wel lukt.
Reputatie 8
Badge +10
Cookies van derden worden natuurlijk geblokkeerd. Ik houd graag controle over wat ik wel en niet toelaat.
Toch zal daar het probleem zitten...
De gegevens die je invult worden opgeslagen in een cookie en bij een volgende invulsessie opgeroepen zodat je dit niet opnieuw hoeft te doen.
Het is dus je eigen keuze, als je geen cookies van derden accepteert, en het heeft dus niets te maken met een gebrek aan klantvriendelijkheid van Telfort zoals je ten onrechte suggereert.

Je kan in Firefox echter wel een uitzondering maken voor de Telfort website zodat deze cookies wel bewaard blijven, als dat tenminste je gevoel voor 'controle' niet teveel aantast...
Ik neem aan dat je de website van Telfort wel voldoende vertrouwd.

Reageer