Klantenservice slecht of ook goed

• 27 december 2017
  • 6 reacties
  • 290 keer bekeken

Ik heb een abbonement bij Telfort per 1 december. Heb heel veel de klantenservice onlin gehad het begon met inloggen Telfort thuis had ik al een paar jaar. Had de inlog gegevens niet meer en van mobiel wel.
Toen wilde ik ze samen voegen wat een drama zo vaak contakt gehad onlin ongelooflijk. Ik heb geen pc alleen mobiel nog steeds. Heb 1 keer gebeld en ik hoorde haar praten en dacht gelijk dat wordt niks.
Ik zei dat ik alleen mobiel had met internet een paar keer maar toch dacht ze dat ik aan de pc zat dus ik was zo klaar met haar.
Het samen voegen heeft lang geduurt maar ze hielpen me net zo lang tot het goed was. De medewerkers doen hun best blijven geduldig en vriendelijk.
Zij kunnen er niks aan doen dat het online moet. Telfort moet wat aan de klantenservice doen ik heb nog nooit zoveel klachten van klanten gezien en ik had spijt dat ik naar Telfort ben gegaan maar zit er 2 jaar aan vast.
Laten we hopen dat het beter wordt.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zit zelf al vele jaren bij Telfort en er zijn heel veel ingangen ( forum, facebook,twitter,chat en telefonische klantenservice) waar je contact mee kunt maken en soms in jou geval dus het samenvoegen van je 2 accounts ging er iets mis en je schrijft dat je uiteindelijk toch bent geholpen.
Natuurlijk kom je veel klachten tegen op internet maar dat is verhoudingsgewijs heel weinig, kortom ik onderschrijf je verhaal niet echt.
Reputatie 8
Badge +11
Wat je online ziet zijn juist de klachten. Pas bij een probleem gaan mensen op zoek en komen dan onder andere hier op het forum terecht.
Ik loop hier nog niet zo lang actief mee als sommige anderen maar ik ben pas 1 keer tegengekomen dat iemand speciaal een account op het forum aanmaakt om te melden hoe goed het allemaal was verlopen. De meeste accounts worden nu eenmaal aangemaakt om een klacht of probleem te melden.
Van de servicedesk worden vaak ad-hoc oplossingen verwacht en is er minder tijd om lastige problemen uit te zoeken terwijl hier op het forum gewoon meer tijd is om het probleem uit te diepen. Ook ben je hier minder afhankelijk van de kennis van 1 persoon. Er is altijd wel iemand die er nét wat meer van weet of op een ander idee komt.
Ik heb geen problemen met de klanten service welke form dan ook. Wat mij hier op het forum en op facebook opvalt is dat er vaak hetzelfde gevraagd wordt. Vaak ligt het ook aan de eigen vraag stelling dat een helpdesk niet goed kan helpen. Het is wel zo dat niet elke medewerker overal van op de hoogte is zeker niet van recente veranderingen en of juist van oudere producten, maar dat kunnen we ook niet verwachten.
De telefonische klantenservice kan beter.
Hier op het Forum gaat het heel goed, Twitter doe ik niet aan.

Maar als ik op deze website kijk op https://www.klacht.nl/ en toets Telfort in,
is het oplossingspercentage 0%

Als mensen daar hun klacht ook willen neerleggen en zien dit,
dan lijkt mij dit geen beste reclame voor Telfort.

Misschien iets om naar te kijken?
Wellicht omdat die site opgeloste klachten niet goed verwerkt. Dat soort site's heb ik toch al mijn vraagtekens bij.
Toen ik met mijn sim only vroeg naar mogelijkheden bij laag gebruik qua prijs heb ik de KS gesproken. En ik kan alleen maar zeggen: Alle lof. Zeer goed haar best gedaan, meedenken, meekijken naar andere aanbieder..

Dus nee, ik kan werkelijk niets slechts opmerken. Gewoon dus ook een compliment teruggegeven voor haar gedrevenheid en vriendelijkheid.

Reageer