beantwoord

Klantenservice

• 12 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 548 keer bekeken

Type: Klacht

Onderwerp: Belachelijk bejegening en afhandeling probleem door klanten'service.'

Graag wil ik het gesprek wat ik met werknemer Irene gevoerd heb voortzetten en anders direct naar hoger hand trekken. Het betreft een kwalijke fout waarin met persoonsgegevens onheus omgegaan is. Wij eisen een tegemoetkoming, namelijk: uit het dossier wat bij jullie bekend is, kun je duidelijk opnemen dat we al veel te veel tijd aan de klantenservice (en jullie als bedrijf) besteed hebben.

Mochten jullie hierover een andere mening hebben, dan wil ik diegene die met mij telefonisch in contact wil komen te woord staan. Lees: ik spreek namelijk wel uit wat ik van deze situatie vind en verlang niet dat zomaar de verbinding verbroken wordt als ik naar je uitspreek dat je een fout gemaakt hebt.

Sterker nog. Zonder onze actie is dit probleem nooit boven water gekomen en hier een oplossing voor gevonden kunnen worden. We zijn er de dupe van geworden tijd nutteloos te spenderen aan Telfort, voor diensten die we juist wel graag willen gebruiken. Helaas is vanaf het begin af aan al gebleken dat jullie administratie een rompslomp is, dus doen we beroep vanuit jullie kant medewerking te bieden naar je klant. Anders stappen wij op naar een andere provider (contract loopt tot december '18).

Ik zie graag een reactie op mijn klacht.

Met vriendelijke groeten,
Jeffrey Grinwis
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 oktober 2018, 08:30

Hoi Jeffrey, ik heb helaas geen reactie van je mogen ontvangen? Heb je inmiddels weer contact gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jeffrey Grinwis, welkom op het forum. Nu begrijp ik dat je hier niet zomaar bent gekomen. Je bent op zoek naar een oplossing voor een probleem wat mij nog niet helemaal duidelijk is. Je wilt graag een bepaalde dienst gebruiken, alleen dat lukt niet? Om welke dienst gaat het? Ik wil namelijk even meekijken, maar ik heb niet genoeg gegevens hiervoor. Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk willen aanvullen? Wil je hier een bericht achterlaten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken. Ik wil je namelijk graag helpen met het zoeken naar de oplossing zodat je gebruik kan maken van de diensten die je graag wilt. Ik hoor dan ook graag weer van je. Excuses dat het zo heeft moeten lopen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jeffrey, ik heb helaas geen reactie van je mogen ontvangen? Heb je inmiddels weer contact gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer