Klantenservice!

• 24 juli 2016
  • 2 reacties
  • 647 keer bekeken

Badge +1
helaas is het zo dat indien je klantenservice bel met een vraag cq probleem je een al dan niet vriendelijke medewerker(ster) aan de lijn krijg . ze luisteren naar je klacht en ze draaien hun vragenlijstje af ter beroordeling. Indien er meer moet gebeuren geven ze aan dit door te geven binnen hun organisatie met de vraag of ze terug mogen bellen.
helaas is het zo dat van dit terugbellen niets komt. indien daarover gereclameerd wordt blijkt dat er geen log bestaat van dit gesprek . Dit word dan geconstateerd en je voelt jezelf aardig voor paal staan. Dit komt ook voor bij webcare als het voor hun te heet word of indien ook zij tegen
deze praktijken aanlopen.
het is wel zo dat niet alleen telfort zich hieraan schuldig maakt maar eigenlijk alle grote telecom, energiebedrijven enz, waar waarschijnlijk
een klantenservice zit bestaande uit studenten enz.
Dit kan alleen worden uitgebannen indien er meteen een bevestiging komt van het gesprek en/of oplossing

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +13
Hi toon,

Vervelend om te horen dat je je slecht door ons geholpen voelt en goed dat je dat hier aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als je terugbelt en er bestaat geen log van je eerdere gespreken. We gaan het signaal dan ook doorgeven aan de betrokken partijen. Daarvoor horen we graag wanneer (datum en tijdstip) je ons hebt gesproken en eventueel met wie je hebt gesproken. Wil je ook je naam, adres en woonplaats aan me doorgeven via een privébericht?

Speelt er voor jou op dit moment nog een probleem rond onze producten of diensten, waar we je mee kunnen helpen? Zo ja, wil je dat met me delen in een antwoord op dit bericht?
Badge +13
Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan aan de bel in een nieuw topic?