beantwoord

Klachten over Telfort

• 12 mei 2015
  • 5 reacties
  • 2118 keer bekeken

Reputatie 1
Helaas is de service van Telfort mij zeer tegen gevallen. De Telfort winkel in Tilburg heeft een bar slechte service, je staat daar altijd minstens een half uur te wachten tot ze je eens van dienst kunnen zijn. Als je dan de klantenservice wilt bereiken, moet je nog eens 50 cent betalen. En dat als klant!! Schandalig! De combivoordeel is helemaal mis gelopen, ik moest maanden wachten op mijn korting en na 4 keer de winkel te bezoeken is het ein-de-lijk eens gelukt. Daarnaast heeft Telfort mij op het hart gedrukt dat zij de actie van het HBO en nog wat onzin uit zouden zetten, maar ook dit kunnen ze blijkbaar niet. De service van Telfort is om te huilen en als klant zien ze je echt niet staan. Ik heb al zoveel moeite gedaan en lopen klagen om eens wat hulp en service te krijgen, maar het mag niet baten. Ik denk dat ik mijn abonnement maar op ga zeggen en op zoek ga naar een bedrijf die hun klanten wél zit staan en helpt. Trieste bedoeling.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 mei 2015, 16:47

@irisdewaal94,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie.

Ik betreur je negatieve ervaring met onze klantenservice, excuses hiervoor. Ik ga het jammer vinden als je je abonnement gaat opzeggen dus ik wil je graag vriendelijk verzoeken om dit niet te doen en ons een tweede kans te geven 😳. Zoals Matthijs1986 heeft aangegeven wil ik graag kijken of ik iets voor je kan doen. Dit kun je mij kenbaar maken in dit topic of per privébericht. Wanneer je een privébericht stuurt dan ontvang ik daarbij graag je NAW-gegevens. Alvast bedankt!

@RNI2020a,

Thanks for the compliment! 🆒

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Ja het is jammer de service loopt steeds verder achteruit, men denkt alleen nog in termen van prijsverhogingen en afbraak van voorwaarden
Badge +2
@Merah; je reactie sluit niet aan op die van de topic starter. Als je zo ontevreden bent over de prijsverhoging kan je altijd opzeggen.

On topic; t lijkt me dat webcare eens mee dient te kijken of ze iets voor de topic starter kunnen doen.
Badge
Helaas is de service van Telfort mij zeer tegen gevallen. De Telfort winkel in Tilburg heeft een bar slechte service, je staat daar altijd minstens een half uur te wachten tot ze je eens van dienst kunnen zijn. Als je dan de klantenservice wilt bereiken, moet je nog eens 50 cent betalen. En dat als klant!! Schandalig! De combivoordeel is helemaal mis gelopen, ik moest maanden wachten op mijn korting en na 4 keer de winkel te bezoeken is het ein-de-lijk eens gelukt. Daarnaast heeft Telfort mij op het hart gedrukt dat zij de actie van het HBO en nog wat onzin uit zouden zetten, maar ook dit kunnen ze blijkbaar niet. De service van Telfort is om te huilen en als klant zien ze je echt niet staan. Ik heb al zoveel moeite gedaan en lopen klagen om eens wat hulp en service te krijgen, maar het mag niet baten. Ik denk dat ik mijn abonnement maar op ga zeggen en op zoek ga naar een bedrijf die hun klanten wél zit staan en helpt. Trieste bedoeling.

Heb je voor je dit topic startte schoonmaakazijn genuttigd of zo?
A: De 50 cent per gesprek is voor provider begrippen aan lachertje, bij de andere aanbieders betaal je tussen de 10 en 80 eurocent per minuut en reken er op dat ze je lang aan de lijn houden.

B: De prijsverhogingen bij Telfort....als je 2 euro in 2 jaar tijd veel noemt dan zou ik maar rap overstappen naar Ziggo, mag je voor hetzelfde aanbod 108 euro per jaar meer gaan neertellen.

C: Het aan en uitzetten van pakketten kun je zelf doen door in te loggen op je account en bij TV het betreffende pakket aan te vinken of af te vinken. Dat is ook de basis van Telfort, zoveel als kan zelf doen, daardoor is Telfort ruim 8 euro voordeliger als Ziggo en 14 euro goedkoper als het moederbedrijf KPN per maand bij hetzelfde pakket.

😨 In verhouding met de andere aanbieders is de helpdesk van Telfort deskundig te noemen, ze houden je niet onnodig lang aan de telefoon en als de helpdesk er zelf niet uitkomt dan belt lijn 2 ( de technische dienst ) je terug.

Voor de goede orde: Ik ben niet in dienst van Telfort maar, na 35 jaar kabel, gillend gevlucht van Ziggo in 2013, de overstap naar Telfort voelde en voelt nog steeds aan als een verfrissende duik in zee op een hete zomerse dag 😉
Reputatie 8
Badge +16
@irisdewaal94,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie.

Ik betreur je negatieve ervaring met onze klantenservice, excuses hiervoor. Ik ga het jammer vinden als je je abonnement gaat opzeggen dus ik wil je graag vriendelijk verzoeken om dit niet te doen en ons een tweede kans te geven 😳. Zoals Matthijs1986 heeft aangegeven wil ik graag kijken of ik iets voor je kan doen. Dit kun je mij kenbaar maken in dit topic of per privébericht. Wanneer je een privébericht stuurt dan ontvang ik daarbij graag je NAW-gegevens. Alvast bedankt!

@RNI2020a,

Thanks for the compliment! 🆒

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@irisdewaal94,

Wat jammer dat een privébericht van jou is uitgebleven. Ik had graag gekeken wat ik voor je kon betekenen. Indien je hier nog behoefte aan hebt dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Bij deze sluit ik het topic.

Stephen