Klachten Guidion centraliseren?

• 14 november 2018
  • 15 reacties
  • 1190 keer bekeken

De laatste tijd zie ik relatief veel klachten over Gideon voorbijkomen.
Het niet bereikbaar zijn, het niet nakomen van afspraken ect.
Ik kan mijzelf voorstellen dat klanten niet blij zijn met deze service.
Is het misschien handig om die klachten te centraliseren, zodat er een completer overzicht komt?
Dan heeft Telfort gelijk meer inzicht en kunnen misschien adequater handelen.
Ik denk niet dat Telfort zit te wachten dat klanten weglopen door een derde partij.

15 reacties

Ik denk dat telfort inmiddels een goed beeld heeft van de chaos en puinhoop bij Guidion. Ze zullen dit nooit hard op roepen en blijven er vaag over. Denk dat problemen bij Guidion ook uit stralen op Telfort. Voor mij in iedergeval wel. Wij als klant hebben een afspraak met telfort gemaakt. Wanneer er iets gedasn moet worden moeten wij als klant maar gaan praten met Guidion. En daar gaat het mis. Je zit als klant tussen twee partijen. End-to-end oplossingen daar zitten we op te wachten. Kwartje is nog niet gevallen bij telfort. Ik stop ermee. Natuurlijk weet ik ook wel dat bij andere providers ik ook tegen deze problemen aanloop, maar alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Succes ermee
Ik bedoelde hier dus uiteraard Guidion...kan de titel misschien aangepast worden?

Telfort heeft nu dus in dit topic één klant minder door Guidion maar ik vrees dat het er meer zijn.
Reputatie 8
Badge +17
Dit lijkt me geen goed idee omdat iedere klacht anders is en dit niet gaat om bv een defecte afstandsbediening
Reputatie 8
Badge +11
Hi Mandy, ik heb je titel even aangepast 🙂 We zijn bekend met de klachten over Guidon en daar wordt ook zeker aan gewerkt. Ik ben het met jimny eens dat een centraal topic hiervoor niet zal werken. Elke klacht is anders, waardoor monteurs voor verschillende dingen aangestuurd moeten worden en niet elke afspraak is dan even lang. Ook is het land in verschillende regio's verdeeld waarbij elke regio een eigen hoeveelheid monteurs heeft, daardoor is elke klacht dusdanig individueel dat we ze ook als zodanig oppakken.
Bedankt voor het aanpassen Jasper,

De mensen die hier posten komen ook overal vandaan en de meeste klachten zijn toch wel,
over het niet nakomen van afspraken en het niet komen opdagen van monteurs.

Kijk ik weet ook niet waar deze klanten vandaan komen maar het lijkt mij een structureel probleem.

Het topic Hier uw internet buitenland ervaringen aub!!!! is ook een algemeen topic
en is erg succesvol.
Dit gaat ook over verschillende landen ect.
Alleen zal deze dan gaan om een service.
Dat was eigenlijk te gedachtegang erachter, het kaart brengen van.
Maar als dat niet te doen is, best.

Ik heb ook niet gezegd dat Telfort niets met deze klachten doet.

Maar goed, het was goed bedoelt...
Reputatie 8
Badge +11
Het meedenken waarderen we zeker hoor 🙂 Ik kan me voorstellen dat het op het eerste gezicht lijkt dat de situatie met het buitenlandtopic en dit op elkaar lijken, maar de verschillen zijn groot.
ik lees ook op bijv. tweakers dat klanten die van oud glas naar nieuw glas dagen zonder diensten zitten omdat het mis gaat bij Gideon. De afspraak wordt afgezegd of de monteur haalt het aantal afspraken van die dag niet waardoor de rest maar wordt geskipt en opnieuw wordt geherpland.

Is het niet handiger om de omzetting van oud naar nieuw glas uit te stellen tot dat de dienstverlening verbetert is bij Gideon.

Sommige waren zo ie zo al niet te spreken over de communicatie inzake de overstap daar is al genoeg over gezegd maar als de monteur vervolgens ook niet op komt dagen vanwege interne problemen bij Gideon is de klant zeker over de zeik.
Het zal mede komen doordat een aantal oud glas klanten niet geduldig afwachten maar zelf nu al willen overstappen voor ze aan de beurt zijn. En mede daardoor zelf oorzaak van het probleem zijn Telfort zal mede in overleg met Guidion dat hele jaar hebben hebben afgesproken juist om de druk te spreiden. Dus dat uitstel of althans de tijds planning was er waarschijnlijk al maar als meer klanten dan verwacht zelf nu al overwillen dan ligt het niet alleen bij Guidion.
Het zal mede komen doordat een aantal oud glas klanten niet geduldig afwachten maar zelf nu al willen overstappen voor ze aan de beurt zijn. En mede daardoor zelf oorzaak van het probleem zijn Telfort zal mede in overleg met Guidion dat hele jaar hebben hebben afgesproken juist om de druk te spreiden. Dus dat uitstel of althans de tijds planning was er waarschijnlijk al maar als meer klanten dan verwacht zelf nu al overwillen dan ligt het niet alleen bij Guidion.
het gaat helaas ook mis bij de reguliere klanten die klant willen worden. Helaas heeft Gideon nog steeds personele problemen. Lees te weinig personeel. Om alles goed te kunnen uitvoeren.
Reputatie 8
Badge +11
Er zijn meerdere oorzaken aan te wijzen inderdaad, in deze reactie legt Natasja het uit.
Helaas is er nog weinig verbetering de afgelopen 2 weken. Op diverse klachten fora komt steeds naar voren dat Guidion niet is komen opdagen. Welke maatregelen hebben jullie nog meer in petto om de klant te ontzorgen?
Reputatie 2
Hi Mandy, ik heb je titel even aangepast 🙂 We zijn bekend met de klachten over Guidon en daar wordt ook zeker aan gewerkt. Ik ben het met jimny eens dat een centraal topic hiervoor niet zal werken. Elke klacht is anders, waardoor monteurs voor verschillende dingen aangestuurd moeten worden en niet elke afspraak is dan even lang. Ook is het land in verschillende regio's verdeeld waarbij elke regio een eigen hoeveelheid monteurs heeft, daardoor is elke klacht dusdanig individueel dat we ze ook als zodanig oppakken.Hi Mandy, ik heb je titel even aangepast 🙂 We zijn bekend met de klachten over Guidon en daar wordt ook zeker aan gewerkt. Ik ben het met jimny eens dat een centraal topic hiervoor niet zal werken. Elke klacht is anders, waardoor monteurs voor verschillende dingen aangestuurd moeten worden en niet elke afspraak is dan even lang. Ook is het land in verschillende regio's verdeeld waarbij elke regio een eigen hoeveelheid monteurs heeft, daardoor is elke klacht dusdanig individueel dat we ze ook als zodanig oppakken.
Hi Mandy, ik heb je titel even aangepast 🙂 We zijn bekend met de klachten over Guidon en daar wordt ook zeker aan gewerkt. Ik ben het met jimny eens dat een centraal topic hiervoor niet zal werken. Elke klacht is anders, waardoor monteurs voor verschillende dingen aangestuurd moeten worden en niet elke afspraak is dan even lang. Ook is het land in verschillende regio's verdeeld waarbij elke regio een eigen hoeveelheid monteurs heeft, daardoor is elke klacht dusdanig individueel dat we ze ook als zodanig oppakken.

Dit is de meest effectieve benadering lijkt mij ook echter is dit alleen te doen met goede communicatie tussen telfort en guidion.

Het blijft altijd de vraag of deze wel goed genoeg is en alleen tijd zal het leren na de grote overzetting van dit jaar want ook dit gooit bijzonder veel roet in het eten en mensen vinden verandering nu eenmaal niet prettig.
Hier worden klachten over Guidion wel gecentraliseerd.

Op klacht.nl Klachten over Guidion de meesten gaan volgens mij over Telfort/Guidion.

Telfort zelf komt er ook niet zo goed vanaf op deze website.

https://Klachten over Telfort
Ik zie dat er een verkeerde link in zit.
Deze kon ik gisteren niet meer corrigeren.

Klachten over Telfort
Reputatie 1
Badge

Niet te hoog van de toren blazen voor dat je wat zegt........Telfort vraagt er zelf om.

Heb je een oud glasvezelpakket en wil je nu al overgaan naar de nieuwe verbinding? Laat je dan vooral gratis terugbellen.

Reageer