beantwoord

Hoe onbeschoft kun je behandeld worden na 8 jaar klant te zijn.

• 25 april 2016
  • 2 reacties
  • 1506 keer bekeken

Hoe houd Telfort zijn/haar klanten voor de gek met een storing?
Woensdag inmiddels een week geleden deed het Internet het niet meer, niet veel later vielen ook de tv en de telefoon uit. Zal wel weer terugkomen met een uurtje of zo! Nee dus donderdag maar eens gebeld, Telfort tarief en zeker een half uur met een dame aan de lijn allerlei reset proefjes gedaan maar het lag niet aan de modem , waarschijnlijk de KPN lijn? Geen signaal vanuit de centrale! Gaan ze meten en dat kan wel,enkele dagen duren. Vrijdag maar weer eens gebeld, verhaal aangehoord dat het modem geen MAC adres kon ophalen van de wijkcentrale? Dus we moesten wachten op KPN. Zaterdag nog met een behulpzame vriend van alles uitgeprobeerd, en s'middags met de modem onder de arm naar de Telfortwinkel in Zwolle. Helaas ik kan niets voor u doen, wel gebeld met de klantenservice en zelfde dubieuze verhaal over meten door KPN. Een poging van hem om een nieuw modem af te sturen werd afgewimpeld als beslist niet nodig.
Inmiddels ook via Facebook contact, gaan gelijk via hun eigen facebookpagina zodat het niet te openbaar komt! Wij gaan u z.s.m. proberen te helpen. Eerst Lorenzo, stuur een privebericht dan gaan we het onderzoeken want dit is niet de service die we gewoon zijn. Toen Ali, KPN komt langs en als het modem defect is kan de monteur dit direct verhelpen, nooit iemand gezien. Zondag Judith, nogmaals gemeten en volgens ons is alles goed dus moet nu het werken, reset de boel nog maar eens.
Maandag Kim, heb contact gehad met een collega en er komt een nieuwe modem aan.
Dat had ik zelf al veroorzaakt door zelf weer te bellen en alles te vertellen wat er tot nu toe was geconstateerd en dat het m.i. alleen nog aan het modem zou kunnen liggen. Vertelt hij ook nog doodleuk dat KPN vrijdag al heeft gemeten en geconstateerd had dat er niets fout was met de lijn.
Wij zijn hierover dus geheel niet geïnformeerd en bevestigd dat er smoesjes gebruikt worden.
Nieuwe modem zou met spoed verstuurd worden, normaal 1 dag maar dit zal wel de schuld van Post NL zijn. Inmiddels is het donderdag en nog steeds niets gezien.
Laat je dus niet afschepen met KPN, het ligt aan hun eigen materiaal .
22-4 Maar weer eens gebeld, Patrick weet te melden dat de ticket in het systeem zit maar is blijven "hangen", onbekend waarom maar gaat direct een nieuwe ticket aanmaken, modem moet er morgen zijn! Op de vraag of hij dat kon bewaken of me een track en tracé nummer kon geven werd negatief geantwoord. Dat kunnen we niet moet u einde dag of morgen zelf weer even bellen.
23-4 tijd: 15.47 René,
Snapt er niets van alle tickets zijn gesloten, er is niets ondernomen of verstuurd en gaat het opnemen met de supervisor. Schande want dit is niet de service en behandeling zoals ze gewend zijn, helaas is het wel zo! Op de vraag iets te regelen met de Telfortwinkel in Zwolle, we hebben n.l. nog een uur de tijd geeft hij aan dat de supervisor mij z.s.m. gaat terugbellen. Het is nu 16.04 dus kan nog steeds.
Het is haast te voorspelbaar, niets dus, geen enkele reactie. Supervisor is gewoon lekker weekend gaan vieren, lekker tv kijken en internetgebruikers!
Zondag , natuurlijk gebeurt er vandaag niets dus maar eens een email gestuurd naar de klantenservice.
Gevraagd mij morgen maandag 24 april te bellen en te informeren wat er nu gaat gebeuren, als ik niks hoor gaat dit verhaal viral met eventueel een bijgaand clip of foto!
Gelukkig heb ik een vriendelijke buurman die gehoord had van de service van Telfout dus bood hij mij aan op zijn wifi mee te surfen tot er iets geregeld is.
Inmiddels maandagavond nog steeds niets gehoord!
icon

Beste antwoord door Stephen 28 april 2016, 11:06

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de tickets bekeken en constateer dat je 2 weken onnodig zonder diensten heb gezeten. Je had veel eerder een modem van ons moeten ontvangen. Ik heb daarom jouw verhaal uitgezet bij de afdeling Klantrelaties en daarbij het verzoek ingediend om jou tegemoet te komen met een zeer passende compensatie. Binnen twee werkdagen zullen zij contact met jou opnemen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Hierbij wil ik namens Telfort ook excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo GeeBee, welkom op het forum! Heb je het modem al ontvangen en ben je inmiddels online? Als je mij je naw-gegevens kenbaar maakt via een privébericht dan wil ik graag voor je uitzoeken hoe dit allemaal zo is gelopen. Ook ga ik dan kijken wat de mogelijkheden zijn om van jou weer een tevreden klant te maken. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de tickets bekeken en constateer dat je 2 weken onnodig zonder diensten heb gezeten. Je had veel eerder een modem van ons moeten ontvangen. Ik heb daarom jouw verhaal uitgezet bij de afdeling Klantrelaties en daarbij het verzoek ingediend om jou tegemoet te komen met een zeer passende compensatie. Binnen twee werkdagen zullen zij contact met jou opnemen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Hierbij wil ik namens Telfort ook excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.