beantwoord

Het verlengaanbod in Mijn Telfort inclusief CombiVoordeel

• 5 juli 2017
  • 19 reacties
  • 376 keer bekeken

Hallo,
Graag wil ik het volgende delen.
Het gaat over het verlengaanbod in Mijn Telfort.

Zie topic: Verlengaanbod: inclusief of exclusief combivoordeel.

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/verlengaanbod-inclusief-of-exclusief-combivoordeel-69128

Mijn verlengaanbod blijkt dus inclusief combivoordeel te zijn.
Dit staat dus er nergens omschreven.
Dit moet dus duidelijk vermeld staan in Mijn Telfort.

(Edit: In de Telfort winkel wort dit ook niet vernoemd.)

Indien cliënten dit niet weten, komt er verwarring.
Zeker als er een contract per mail komt met de helft van het afgesloten abonnement.

Dit moet anders, dus er moet hierover duidelijk geschreven en gecommuniceerd worden.

Met vriendelijke groet,

Mandy

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 5 juli 2017, 19:30

Hey mandy, ik kan me goed voorstellen dat je niet eerst wil uitzoeken of je verlengaanbod inclusief CombiVoordeel is en het handiger is als 'inclusief CombiVoordeel' bij het verlengaanbod vermeldt staat. Mijn advies is om je feedback ook in Mijn Telfort te delen aan de hand van de feedback knop aan de rechterkant. Je feedback komt dan direct terecht bij de persoon die hierover gaat. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂.
Bekijk reactie

19 reacties

Het verleng aanbod is op basis van een abo inclusief eventueel combivoordeel. Dus lijkt het mij ergens logisch dat dit 1 op 1 mee verlengd wordt.
Als je eerst naar het basis aanbod kijkt in de shop en dat vergelijkt met de getallen uit het verleng aanbod kan je het verschil wel berekenen.
Maar op zich een meer gespecifieerde weergave van basismb + combivoordeelmb + klantvoordeel mb dus hoe het abonnement is opgebouwd is duidelijker dan alles opgeteld. Mede omdat het klantvoordeel niet verdubbeld word.

Ps zojuist even gekeken de weergave bij mij in de verlengshop was echt 1200+1200 dus de combiverdubbeling stond apart vermeld. Alleen het telfort klant voordeel de 200 mb niet die dus blijkbaar wel verdubbeld wordt
Galdor68.

Wat je schrijft klopt wel.

Maar als ik eerst alles uit moet zoeken op de website, lijkt mij dit onlogisch.
Je bent dan al ingelogd bij Mijn Telfort.
Je mag dan verwachten dat deze informatie daar ook vernoemd staat.

Bij mij stond het dus niet apart gespecificeerd.
Ik was verder nog niet ingelogd moet ik erbij zeggen ik had alleen mijn postcode ingevuld daar kan dus het verschil in zitten.

En inderdaad of iets nu logisch is of niet duidelijkheid boven alles.
Juist, dat probeerde ik te schrijven.
Er moet meer duidelijkheid komen vanuit Telfort.
Niet dat je achteraf voor verrassingen komt te staan.
Reputatie 4
Badge +10
Hey mandy, ik kan me goed voorstellen dat je niet eerst wil uitzoeken of je verlengaanbod inclusief CombiVoordeel is en het handiger is als 'inclusief CombiVoordeel' bij het verlengaanbod vermeldt staat. Mijn advies is om je feedback ook in Mijn Telfort te delen aan de hand van de feedback knop aan de rechterkant. Je feedback komt dan direct terecht bij de persoon die hierover gaat. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂.
Hallo @Deborah - Telfort

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Ik wil wel feedback sturen bij Mijn Telfort, maar ik kan de feedbackknop niet vinden.
Ook niet als ik met mijn mobiel ingelogd sta.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 4
Badge +10
Hey mandy,

Kun je inloggen op een pc of laptop?

Als je ingelogd bent, zou je aan de rechterkant de blauwe feedback knop moeten vinden. Hieronder vind je een screenshot van hoe het in Mijn Telfort eruit ziet:

Hoor graag of het gelukt is 😳.
Ik krijg dit op mijn PC.

Verbruik | Abonnement | Factuur | Instellingen | Mijn gegevens | Bestelstatus | CombiVoordeel |

Dus totaal anders.
Reputatie 4
Badge +10
Dat is gek. Lukt het wel als je links klikt op 'Overzicht'?
@mandy mischien staat de volledige pagina niet in beeld en krijg je die zwevende feedback knop uiterst rechts niet te zien. Als je onderin je browser scherm naar rechts kan scrollen heb je kans dat je die knop wel ziet.

Ps het voorbeeld scherm van Deborah is het mijntelfort mobiel overzicht wat jij in beeld hebt is mijntelfort thuis in beide gevallen zou die feedback knop uiters rechts aan wezig moeten zijn
Nee, kan alleen naar boven en beneden scrollen.
Overzicht komt hier niet voor.

Wel dit:
Simkaart, Verbruik & factuur, Doorschakelen & oproepen, Blokkades, Privacy
Ter info, dit krijg ik in beeld na inloggen..

En ten overvloede het gaat dus om wat je uiterst rechts ziet met het duimpje en feedback ernaast of eigenlijk omhoog
Reputatie 4
Badge +10
Hey mandy, zie je op de Mobiel Verbruik pagina aan de rechterkant de feedback knop? Zie de bijlage die @Friesian heeft gestuurd 😳.
Hallo,

Nee, ik heb wel hetzelfde beeld als Friesian maar geen feedback knop.
Reputatie 4
Badge +10
Dat is wel gek :S. Zie je de feedback knop wel op deze pagina? Kun je andere browsers en een ander apparaat proberen?
Op mijn tablet met gebruik van chrome en de standaard browser staat de feedback link onderin. Vreemd genoeg alleen in portret stand. Niet in liggende stand

Dat is wel gek :S. Zie je de feedback knop wel op deze pagina? Kun je andere browsers en een ander apparaat proberen?
Ik zie het via die link op de tablet wel maar net als mijn screenshot alleen in portret stand niet in landscape
Hallo,

Het heeft even geduurd maar ik zie nu een feedback knop.

In Internet Explorer geeft hij dit totaal niet weer.
In Edge zie ik het wel.
Er nooit aan gedacht dat een browser zo anders kan werken.

Ondertussen heb ik ook feedback gegeven over het verlengaanbod maar ook dat de knop niet te vinden is in IE.

Allemaal hartelijk bedankt!!

Reageer