beantwoord

(gesloten) Testers gezocht voor Arcadyan settopbox! (Interactieve TV via xDSL)

• 26 februari 2014
  • 94 reacties
  • 8708 keer bekeken

Badge +2
Onze leverancier heeft een nieuwe settopbox ontwikkeld voor Interactieve TV en nu zijn wij heel benieuwd hoe deze zich verhoudt met de Motorola 1963 en 1853 die momenteel worden ingezet bij Telfort Interactieve TV via xDSL.

Lijkt het jou leuk om deze nieuwe settopbox te testen en jouw ervaringen met ons te delen? Laat dan een berichtje achter in dit topic. Als je dit bericht niet vanaf jouw eigen verbinding plaatst ontvang ik voor de zekerheid graag jouw postcode en huisnummer in een privébericht.

Wie kan er meedoen?
Iedere Telfort xDSL gebruiker met Interactieve TV. Deze settopbox werkt niet op een Telfort Glasvezel aansluiting. Er zijn 50 Arcadyan settopboxen beschikbaar, op=op!

Wat gebeurt er daarna?
Als je voldoet aan de selectiecriteria wordt er een Arcadyan settopbox naar jou verzonden en ontvang je toegang tot het Arcadyan settopbox pilot forum, daar kun je jouw ervaringen delen.

Jouw huidige Motorola settopbox kan je gewoon in huis reserve houden, het abonnement blijft ongewijzigd en er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Alvast bedankt!

Hugo
icon

Beste antwoord door Hugo 13 maart 2014, 17:11

@averh1, tjikkun, pieterdb, Alex31, Richard70, JeroenvdB, Pepijn, pemedica, mpinkster, Kaljo, stam, Wil-i-am, Rosan & deBruinHD,

Voor jullie is een Arcadyan settopbox zending aangevraagd, wordt naar verwachting morgen verzonden.

En daarmee zijn de laatste pilot settopboxen vergeven! 🙂 Aanmelden heeft vanaf nu helaas geen zin meer. De resultaten van de pilot zullen na afloop op het forum worden gedeeld.

Hugo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

94 reacties

Badge
Ik doe ook graag mee.
P.Mantiri
Ik doe ook graag mee.
P.Mantiri

Alle boxen zijn al vergeven.
Reputatie 2
Badge +3
Ik zou graag meedoen!
Ik zou graag meedoen!

Een post boven u ziet u dat deze al vergeven zijn.
Ja, doe graag mee,hoe gaat het in zijn werk?
Ja, doe graag mee,hoe gaat het in zijn werk?

Lees even de reactie hierboven...
Badge +1
wie wilt er nog zoon m,odem ligt hier al een heel poosje anders gooi ik hem in de kliko
Reputatie 8
Badge +16
@Jos:

Als je een bruikleenmodem van Telfort hebt, dan hoort dat niet in de kliko te verdwijnen maar dan hoor je het terug te sturen aan Telfort.

Verder gaat deze pilot niet over een modem maar over een settopbox voor TV.
Hallo Hugo kan ik mij nog opgeven als tester?
Reputatie 8
Badge +16
Helaas..........

En daarmee zijn de laatste pilot settopboxen vergeven! 🙂 Aanmelden heeft vanaf nu helaas geen zin meer. De resultaten van de pilot zullen na afloop op het forum worden gedeeld.

Hugo
Ik doe graag mee ben benieuwd of deze beter is
Reputatie 1
Ja ik wil ook graag u daar bij helpen

Privégegevens verwijderd.
Reputatie 8
Badge +16
Helaas..........

Hugo

Reputatie 1
Word 23 april bij telfort aan gesloten had alleen internet extra besteld maar dit zou fantastische zijn als ik mee mocht doen en zien en.kijken hoe dat interactieve werkt .3136 xg vlaaringen hkesici buizerdstraat 6 hkesiici@ msn.com maar ja zal wel weer buiten de boot vallen.
Badge +1
de mensen lezen niet of ze begrijpen het niet.
Het is soms ook wel een beetje veel gevraagd om 90 reakties binnen 1 topic uit te pluizen. Maar de laatste 10 moet toch te doen zijn, nietwaar? Kun je als topic starter trouwens naderhand de titel van je topic niet wijzigen? Heb er zelf nog niet naar gekeken, maar zou het wel logisch vinden als dit topic de titel 
"Inschrijving gesloten: Testers gezocht voor Arcadyan settopbox! (Interactieve TV via xDSL)" zou krijgen.
Reputatie 1
Sorry zag het later hoor mag ik ook eens wat te testen hebben hhh dacht en.nieuwe actie maar was verleden tijd.
Badge +2
Dat de inschrijving gesloten is staat ook in de 1e post van het topic. De titel aanpassen lijkt me ook een goede, ik zal het topic tevens sluiten.

@hkesici,

Helaas is de inschrijving al gesloten, bedankt voor je interesse!

Hugo