beantwoord

(gesloten) Testers gezocht voor Arcadyan settopbox! (Interactieve TV via xDSL)

• 26 februari 2014
  • 94 reacties
  • 8711 keer bekeken

Badge +2
Onze leverancier heeft een nieuwe settopbox ontwikkeld voor Interactieve TV en nu zijn wij heel benieuwd hoe deze zich verhoudt met de Motorola 1963 en 1853 die momenteel worden ingezet bij Telfort Interactieve TV via xDSL.

Lijkt het jou leuk om deze nieuwe settopbox te testen en jouw ervaringen met ons te delen? Laat dan een berichtje achter in dit topic. Als je dit bericht niet vanaf jouw eigen verbinding plaatst ontvang ik voor de zekerheid graag jouw postcode en huisnummer in een privébericht.

Wie kan er meedoen?
Iedere Telfort xDSL gebruiker met Interactieve TV. Deze settopbox werkt niet op een Telfort Glasvezel aansluiting. Er zijn 50 Arcadyan settopboxen beschikbaar, op=op!

Wat gebeurt er daarna?
Als je voldoet aan de selectiecriteria wordt er een Arcadyan settopbox naar jou verzonden en ontvang je toegang tot het Arcadyan settopbox pilot forum, daar kun je jouw ervaringen delen.

Jouw huidige Motorola settopbox kan je gewoon in huis reserve houden, het abonnement blijft ongewijzigd en er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Alvast bedankt!

Hugo
icon

Beste antwoord door Hugo 13 maart 2014, 17:11

@averh1, tjikkun, pieterdb, Alex31, Richard70, JeroenvdB, Pepijn, pemedica, mpinkster, Kaljo, stam, Wil-i-am, Rosan & deBruinHD,

Voor jullie is een Arcadyan settopbox zending aangevraagd, wordt naar verwachting morgen verzonden.

En daarmee zijn de laatste pilot settopboxen vergeven! 🙂 Aanmelden heeft vanaf nu helaas geen zin meer. De resultaten van de pilot zullen na afloop op het forum worden gedeeld.

Hugo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

94 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Check, sign me up!
Badge
Ach ja, waarom ook niet meteen meedoen aan deze pilot? 😮
Badge
Ik doe graag mee aan deze pilot 😉
Mij mag je ook noteren.
Badge +1
Altijd weer leuk. Mag van mij op 3 adressen!!
Badge +1
dat is jammer ik heb geen interactieve tv , zou mooi zijn dat ik dat ook op mijn adres een keer kon testen !
Reputatie 8
Badge +18
Doe mij ook maar eentje Hugo
Badge +2
Hoi Hugo

Natuurlijk ben ik er ook weer bij!

Ewald
Badge +2
Hoi Hugo

ook ik doe graag mee aan deze pilot

gr. Frans
Badge +4
Hoe zit het met HD op deze 2e STB? Blijft die geactiveerd op de 1e?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Hugo,

Kan eigenlijk ook wel even meedoen, doe mij ook maar dan.
Badge +1
Dag Hugo,

doe weer graag mee.

Groeten Ton
Reputatie 3
Badge
Ik doe graag mee.
Count me in zou ik zeggen!
Badge +2
Archh..... outch het gaat jeuken. Nah. straks glasvezel. maar mis het testen nog elke dag
Niet geheel slim die actie laat juist eens mensen mee doen die niet dat tv abonnement hebben, in het gunstigste geval houdt je er nieuwe klanten aan over en door de uitstralende werking wellicht ook andere
Badge +1
Hallo Hugo,

Ik doe graag mee.
Badge
Hallo Hugo

Ik doe ook graag me PM/PB is al verstuurd

Chris
Reputatie 3
Badge
Niet geheel slim die actie laat juist eens mensen mee doen die niet dat tv abonnement hebben, in het gunstigste geval houdt je er nieuwe klanten aan over en door de uitstralende werking wellicht ook andere

op zoek naar gratis tv abbo? 😉
Reputatie 8
Badge +10

op zoek naar gratis tv abbo? ;)

Actie..?
Het is een kleinschalige pilot, geen marketingstrategie... LOL
Reputatie 2
Badge +1
doet u mij er ook maar een , als ik niet te laat ben.
Als er nog ruimte is wil ik graag meedoen. Heb je ook een PM gestuurd.
Badge +1
Hallo Hugo, heb zojuist een prive bericht verstuurd naar je.

gr. Anton
Ik wil het graag proberen want het motorola kastje wat ik nu heb heeft veel complicaties.
Maar kan ik ook opnemen op dit nieuwe kastje?
hallo hugo heb je een priveberichtje gestuurd.
🆒