beantwoord

Geldigheidsdatum prepaid beltegoed in Telfort-app

• 30 januari 2018
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

Reputatie 1
Graag zou ik zien dat de geldigheidsdatum van prepaid beltegoed in de Telfort-app wordt vermeld.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 31 januari 2018, 09:32

Hoi fwensink, nelly jacoba en Friesian, in deze reactie op het andere topic van fwensink geef ik aan dat de wens is doorgezet naar de ontwikkelaars van de Mijn Telfort app. Het is inderdaad fijn als de vervaldatum van het beltegoed in het overzicht komt. Tot die tijd kan je via *101# in te drukken op je telefoon lezen wat de geldigheid van je beltegoed is. Ten behoeve van het overzicht zet ik op dit topic een slotje. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Goed idee! 🙂
Ik sluit me hierbij aan en aangezien de meeste stemmen gelden @Telfort......🆒
Reputatie 7
Badge +7
Hoi fwensink, nelly jacoba en Friesian, in deze reactie op het andere topic van fwensink geef ik aan dat de wens is doorgezet naar de ontwikkelaars van de Mijn Telfort app. Het is inderdaad fijn als de vervaldatum van het beltegoed in het overzicht komt. Tot die tijd kan je via *101# in te drukken op je telefoon lezen wat de geldigheid van je beltegoed is. Ten behoeve van het overzicht zet ik op dit topic een slotje. 🙂