beantwoord

Gaat Telfort deze ook testen? :)

• 9 mei 2015
  • 11 reacties
  • 3558 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
http://forum.kpn.com/t5/Internet/Help-jij-mee-met-testen-van-de-Experia-Box-v10/td-p/309866

Want dan houd ik me aanbevolen! 🙂
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 31 mei 2015, 13:38

@Matthijs1986, je hebt het daar over een ander modem. De ZTE H220N is ook bekend als “KPN Experia Box ZXV10 H220N” en zou dus in theorie verward kunnen worden met de “Experia Box v10 ZXHN H369A”, waar KPN nu een pilot voor heeft lopen.

@Reacher, over een Experia Box v10 pilot voor Telfort is bij mij niets bekend, mocht daar verandering in komen zal je dat hier lezen.

Henk
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Matthijs1986, je hebt het daar over een ander modem. De ZTE H220N is ook bekend als “KPN Experia Box ZXV10 H220N” en zou dus in theorie verward kunnen worden met de “Experia Box v10 ZXHN H369A”, waar KPN nu een pilot voor heeft lopen.

@Reacher, over een Experia Box v10 pilot voor Telfort is bij mij niets bekend, mocht daar verandering in komen zal je dat hier lezen.

Henk
Reputatie 8
Badge +19
Zou leuk zijn, ik hou me ook aanbevolen... ;)
Maar zoals je weet is KPN altijd 'trendsetter' en Telfort 'trendvolger'
Als Telfort deze modem gaat inzetten is dat naar verwachting geruime tijd nadat KPN dat doet.
Badge +2
Hoogstwaarschijnlijk niet. Kpn heeft dit type modem uitgebracht maar recentelijk vanwege het verhoudingsgewijs hoge aantal klachten het modem weer 'uitgefaseerd'. De V9 is daardoor ook bij kpn weer het 'recentste' modem. Waarschijnlijk gaan ze daar weer wat nieuws testen, waarna Telfort op den duur weer volgt.
Had gisteren bezoek en die persoon vond mijn Tv beeld zo scherp, bij hem was het beeld niet zo scherp hij had FIBER en had veel klachten. Ondanks dat hij alles erg goed vond had hij commentaar op mijn verouderde Experia Box V8. Ik vroeg hem wat is het verschil dan en daar had hij geen antwoord op. Ik weet het verschil wel alleen dat is voor mij niet van toepassing. Ik heb 50 Mb, 2 tv aansluitingen beide met opname beide gratis omdat ik de Mobiel heb van Telfort en nu ook Fox voetbal. Alles werk perfect en de totale prijs per maand €53.50 en mijn bezoeker moet €74 per maand betalen en geen Fox. Als je die vergelijking in prijs zie en je heb alleen AOW dan moet je toch een tevreden gebruiker zijn en dat ben ik nu ook.
Reputatie 2
Badge +3
Matthijs, dank voor deze update! 🙂
Reputatie 2
Badge +3
@Webcare @Henk: Al iets bekend? 🙂
Reputatie 1
Hou me aanbevolen voor een pilot! Ik zou graag 5ghz wifi willen!

Ondersteunen je apparaten (PC, laptop, tablet, smartphone) ook 5 Ghz dualband..?
Ander heb je er dus niets aan...

Ja natuurlijk! Anders vraag ik het niet.
Reputatie 1
Reputatie 8
Badge +19

Ondersteunen je apparaten (PC, laptop, tablet, smartphone) ook 5 Ghz dualband..?
Ander heb je er dus niets aan...
Badge
Ik zie het anders, laat de KPN users maar mooi betatesters spelen voor ons Telfort gebruikers. Dan zijn de grootste bugs er uit voordat wij instappen! ;-)

Hopelijk is die Experia Box v10 wel een stuk beter dan die brakke v8 die ze bij Telfort nu nog moeten uitleveren...
Badge +2
Zie nu je antwoord pas Henk, heel verhelderend, dank. Kpn heeft die nieuwe 'echte' v10 in gebruik, nu afwachten of Telfort die ook gaat krijgen.

Reageer