beantwoord

Duur klachtafhandeling

• 5 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 338 keer bekeken

Ik heb een klacht ingediend. Dat kon volgens uw medewerker telefonisch of per brief (ja, echt). Ik heb toen een brief verzonden 23 september 2018. Uw medewerker gaf aan dat ik binnen 10 werkdagen een reactie kon ontvangen. Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen.

De vraag is dan ook; hoe lang doen jullie over het beantwoorden van een klachtenbrief?

Groeten,

Floris
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 oktober 2018, 15:42

Hoi ffpbar, welkom op het Forum. Ik lees zo je bericht en lees dat je ergens niet helemaal tevreden over was. Je hebt daarover een klacht per brief ingediend, alleen je wacht nog steeds op reactie. Dat is niet zo fijn. Ik wil dan ook graag een kijken hoe de afhandeling hiervan ervoor staat? Kun je in het kort vertellen waar de klacht over gaat? Dat maak het zoeken voor mij makkelijker. Zou je ook jouw profiel willen voorzien van in ieder geval jouw postcode + huisnummer of klantnummer, als het om mobiel gaat, dan ook graag het mobiele nummer. Wil je mij een reactie achterlaten als je het profiel hebt bijgewerkt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

9 reacties

Dit is wat op de website staat over klachten.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm

Je kan ook je probleem/klacht hier op het forum aankaarten, webcare leest hier mee.
Ze pakken je topic op als het aan de beurt is.
Zet wel je klantnummer of 06 nummer en postcode/huisnummer in je profiel.
Dan weten ze om wie het gaat.
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Conclusie is dus dat Telfort te laat is.
Meestal gaat het via het forum heel wat sneller. In ieder geval het oppakken van je klacht. Afhandeling ligt natuurlijk aan de aard van de klacht.
Nee, dat ligt het niet. In ieder geval wordt je binnen de genoemde termijn op de hoogte gesteld van de voortgang.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi ffpbar, welkom op het Forum. Ik lees zo je bericht en lees dat je ergens niet helemaal tevreden over was. Je hebt daarover een klacht per brief ingediend, alleen je wacht nog steeds op reactie. Dat is niet zo fijn. Ik wil dan ook graag een kijken hoe de afhandeling hiervan ervoor staat? Kun je in het kort vertellen waar de klacht over gaat? Dat maak het zoeken voor mij makkelijker. Zou je ook jouw profiel willen voorzien van in ieder geval jouw postcode + huisnummer of klantnummer, als het om mobiel gaat, dan ook graag het mobiele nummer. Wil je mij een reactie achterlaten als je het profiel hebt bijgewerkt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Nou, ik denk niet dat je de klacht in dit forum, publiekelijk wilt afhandelen. Ik wil je de gegevens wel geven, maar dan wel via een DM. Niet in een openbaar forum.
@ffpbar
Telfort is niet zo huiverig voor klachten op het forum. Ze kunnen wel wat hebben. 😉
Voorzie in ieder geval je profiel van jouw postcode + huisnummer of klantnummer, als het om mobiel gaat, dan ook graag het mobiele nummer.
Dan kan webcare kijken of ze je case kunnen vinden.
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt totaal niet goed ffpbar. Ik wil graag voor je kijken hoe het met de afhandeling staat. Als je mij kan vertellen om welke dienst het gaat: Thuis of Mobiel? Zou je daarvoor wel je profiel willen aanpassen? Dit mag ook via DM. Ik hoor het graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik op zoek.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb niets meer van je vernomen helaas. Kan ik er vanuit gaan dat je inmiddels een reactie hebt mogen ontvangen? Zo niet, dan ga ik alsnog graag voor je op zoek.

Reageer