beantwoord

CRM fout bij aanvragen nieuwe simkaart

  • 11 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 447 keer bekeken

Ik had hetzelfde probleem: unexpected, er is een onverwachte four opgetreden.
Het probleem is dat je tussen het nummerieke gedeelte en alfanummerieke deel van je postcode waarschijnlijk een spatie he that geplaatst.
Je moet de postcode aan elkaar schrijven, dan werkt het wel!

Admin: reacties verplaatst vanuit andere topics en eigen topic gegeven.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 oktober 2018, 15:41

Hallo hofmanr. Onze specialisten zijn ermee bezig. Ze kunnen me nog geen uitsluitsel geven, maar verwachten de bug op korte termijn op te lossen!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo hofmanr. Onze specialisten zijn ermee bezig. Ze kunnen me nog geen uitsluitsel geven, maar verwachten de bug op korte termijn op te lossen!
Ik had hetzelfde probleem. Waarschijnlijk heb je bij het aanvragen in je postcode een spatie geplaatst.
Je moet de postcode aan elkaar schrijven (d.w.z. numerieke en alfanumerieke deel), dan werkt het wel.
@Telfort: kunnen jullie je ICT-afdeling laten weten dat dit aangepast moet worden. Bijvoorbeeld door bij de submit de spatie automatisch uit de postcode halen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag hofmanr. Welkom op het Forum! Bedankt voor je feedback. Ik heb je opmerking meteen doorgezet naar ons ontwikkelteam. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, hoor je weer van mij 🙂.

Reageer