beantwoord

Contact met telfort

• 10 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1908 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer nu 1 uur en 10 minuten contact te leggen met telfort via 0900-9695. Als bewijs heb ik hiervan een foto gemaakt. Ik wacht nog steeds en krijg niet aan de telefoon.SCHANDALIG om zo mensen geld uit de zak te troggelen. Dit is nu 35 euro. Zet meer mensen in. Ik ben geen klant van telfort en zal dat ook nooit worden. Wat een klantonvriendelijk bedrijf. De robot aan de telefoon zegt zelfs; blijf aan de lijn, is belangrijk voor onze service. Mn neus service. Het gaat jullie alleen om geld. Ik ga hier radar en de consumentenbond ook over inlichten. Alstublieft graaiers van telfort. Als u een servicegericht bedrijf bent verzoek ik u mij woensdagmiddag 11/5 terug te bellen op nr. 06-********
icon

Beste antwoord door Michael 11 mei 2016, 19:42

Hi Angelique. Welkom. Wat een nare situatie inderdaad. Ik kan me indenken dat je hier zeer ontstemd door bent geraakt. Ons telefoonnummer is 0900-9596. Weet je zeker dat je met Telfort belde? Je geeft namelijk aan gebeld te hebben met 0900-9695. Wij zijn bij mijn weten prima te bereiken. Het kan soms een paar minuten duren, maar een uur en tien minuten is erg veel. Graag zie ik jouw reactie tegemoet. Uiteraard mijn excuus voor deze verwarrende kwestie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Welke provider rekent je voor 70 minuten bellen € 34,50 ??
Een gesprek zelf via die 0900 lijn kost namelijk € 0,50 per gesprek.

Verder niet handig om 70 minuten aan een wachtende lijn te blijven hangen.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Angelique. Welkom. Wat een nare situatie inderdaad. Ik kan me indenken dat je hier zeer ontstemd door bent geraakt. Ons telefoonnummer is 0900-9596. Weet je zeker dat je met Telfort belde? Je geeft namelijk aan gebeld te hebben met 0900-9695. Wij zijn bij mijn weten prima te bereiken. Het kan soms een paar minuten duren, maar een uur en tien minuten is erg veel. Graag zie ik jouw reactie tegemoet. Uiteraard mijn excuus voor deze verwarrende kwestie.
Ik wil graag mijn nummer behouden. Hiervoor moest de Phonehouse medewerker mijn simkaart nummer doorgeven. Dit is een oud HI abonnement, dus het simkaartnummer was te lang. Hij heeft hij iemand voor gebeld en er werd een deel van dit nummer genoemd als het in te vullen simkaart nummer. Nu krijg ik te horen dat het simkaart nummer onjuist is en dat ik het zelf maar moet aanpassen via MijnTelfort. Maar dit kan ik alleen doen met op het nieuwe, tijdelijk nummer. Hier wordt namelijk ook het tijdelijke wachtwoord naar toe gestuurd. Deze simkaart zit nog in de verpakking en ik heb deze niet bij de hand, ook vind ik het met een iPhone nog al een gedoe om simkaarten te wisselen. Zeker met het idee in mijn achterhoofd dat de verkoopmedewerker mijn simkaart nummer ook niet kon doorvoeren bij Telfort omdat die te lang is. Wat moet ik dan in gaan vullen?? Graag zou ik zien dat iemand mij hiermee helpt, dus ik wilde het contactformulier invullen. Maar hier moet je ook voor inloggen in met het nieuwe, tijdelijke nummer... Lekker omslachtig allemaal..