beantwoord

Contact klantenservice

• 8 januari 2020
  • 13 reacties
  • 277 keer bekeken

Ik heb 19 minuten aan de telefoon gezeten, zonder contact te hebben gehad met een medewerker 

icon

Beste antwoord door wiskey 14 januari 2020, 16:48

ja ik heb de instellingen gewijzigd, in principe moet de toon hem nu pakken, maar gebeurt niet, contact opgenomen met Toon, volgens hun is mijn Toon verouderd pff

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Wat is je probleem, echter dit is een forum waar een ieder op volgorde van binnenkomst wordt geholpen

Ik wil contact met de klantenservice,  maar ik krijg eerst 10 minuten een bandje met een ogenblik geduld aub, daarna gaat hij 9 minuten lang over, ik heb uiteindelijk opgehangen, kosten 18€ voor niks, en nog mijn vraag niet kunnen stellen, wat is dit telfort?

Reputatie 8
Badge +17

De kosten bij het 0900 nummer zijn het normale tarief 

Zie link hieronder en andere opties voor contact

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Hallo @wiskey , je kunt ook via Twitter en Facebook je vraag stellen voor een snel(ler) antwoord.

Reputatie 8
Badge +17

In verkeerde topic geplaatst

Hallo Jimny,  het gaat niet zozeer om de kosten als ik gewoon contact met de klantenservice heb gehad, maar ze zijn gewoon niet te bereiken, nu mijn vraag waarop jij misschien een antwoord weet, mijn Toon kan geen verbinding maken met mijn router, de experia box V10, de instellingen moeten veranderd worden, maar hoe?

Hallo @wiskey , je kunt ook via Twitter en Facebook je vraag stellen voor een snel(ler) antwoord.

Dank je wel JanD👍

Reputatie 8
Badge +17

@wiskey 

Bij onderstaande link staat de oplossing van @Babylonia  voor je toon

https://forum.telfort.nl/wifi-269/v10-modem-en-slimme-meter-toon-71502

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @wiskey, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Soms duurt het even wat langer voor je iemand aan de lijn krijgt, excuses. Echter zal je binnen openingstijden altijd iemand aan de lijn krijgen.

Echter gaat het over een probleem met Toon. Heb je die inmiddels kunnen oplossen met alle hulp die geboden is?

hoi Bart, nee mijn probleem is nog steeds niet opgelost helaas:cry:

Reputatie 8
Badge +11

Heb je wel alle stappen doorlopen van Babylonia in het topic dat jimny stuurde? Want waar loop je precies vast? 

ja ik heb de instellingen gewijzigd, in principe moet de toon hem nu pakken, maar gebeurt niet, contact opgenomen met Toon, volgens hun is mijn Toon verouderd pff

Reputatie 8
Badge +11

Dus ik begrijp dat het aan de Toon zelf ligt. Deze is dus verouderd. Kan die niet geupdate worden? En als het inderdaad aan de Toon ligt, dan kunnen wij er ook weinig mee. 

Reageer