beantwoord

Compliment

• 17 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Hierbij wil ik graag Walter van Telfort Klantrelaties bedanken voor zijn onvermoeibare inzet en hulp bij het oplossen van mijn probleem. Sinds ik klant ben van Telfort heeft zowel de wifi als het televisiesignaal niet goed gewerkt. Vele telefoontjes en klachten later kreeg ik de reddende engel Walter aan de lijn en was het probleem zo opgelost. Dank voor alles Walter! 

Admin: naam verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 oktober 2019, 08:21

Hoi @wvogelen, welkom hier. 

Ik lees dat je veel problemen hebt gehad. Hierbij heeft 1 collega je ontzettend geholpen om het probleem op te lossen. Dat is ontzettend leuk om te lezen. Ik zal er dan ook zeker voor zorgen dat jouw compliment bij hem terecht komt. 

Mochten wij zo nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat uiteraard graag. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @wvogelen, welkom hier. 

Ik lees dat je veel problemen hebt gehad. Hierbij heeft 1 collega je ontzettend geholpen om het probleem op te lossen. Dat is ontzettend leuk om te lezen. Ik zal er dan ook zeker voor zorgen dat jouw compliment bij hem terecht komt. 

Mochten wij zo nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat uiteraard graag. 

Reageer