beantwoord

Compliment!!

• 1 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kon mijn iPhone niet doorschakelen via de instellingen en heb dit handmatig gedaan met de **21*. Toen ik de doorschakeling er weer af wilde halen, lukte dat op geen enkele manier.

ik heb in het weekend gebeld met Telfort en werd doorverwezen naar de zakelijke afdeling die gesloten bleek (heel handig van de medewerkster die mag investeren in een cursus vriendelijkheid). De dame daarna was wel weer erg vriendelijk, maar kon me helaas niet helpen. Tip! Telfort Zakelijk ook deels in de weekenden openen.

Vanochtend weer gebeld met Telfort Zakelijk en zeer vakkundig geholpen door de medewerkster. Ze kon me niet helpen om de handmatige doorschakeling er voor me af te halen maar heeft wel haar best gedaan bij de IT afdeling en me daarna door de instellingen van mijn telefoon gelootst om zo de doorschakeling er af te krijgen. Een instelling die ik zelf nooit had bedacht en gevonden! Een betrokken en zeer klantvriendelijke medewerkster! Mijn complimenten! Bedankt!!
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 2 oktober 2018, 15:52

Hoi Yvonne, wat ontzettend leuk dat je een account aan hebt gemaakt om dit te delen met ons 🙂. Weet je nog met wie je gesproken hebt gisterochtend? Ik wil je compliment graag overbrengen bij de juiste persoon Ik ben blij om te lezen dat je goed geholpen bent en het signaal om Telfort Zakelijk in het weekend ook te openen herken ik. Dat je bent doorverwezen door mijn collega naar een afdeling die gesloten is, dat is natuurlijk wel wat onhandig en dat is voor ons een verbeterpunt. Die zijn ook altijd welkom, dus ook daarvoor mijn dank 🙂.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Yvonne, wat ontzettend leuk dat je een account aan hebt gemaakt om dit te delen met ons 🙂. Weet je nog met wie je gesproken hebt gisterochtend? Ik wil je compliment graag overbrengen bij de juiste persoon Ik ben blij om te lezen dat je goed geholpen bent en het signaal om Telfort Zakelijk in het weekend ook te openen herken ik. Dat je bent doorverwezen door mijn collega naar een afdeling die gesloten is, dat is natuurlijk wel wat onhandig en dat is voor ons een verbeterpunt. Die zijn ook altijd welkom, dus ook daarvoor mijn dank 🙂.

Reageer