beantwoord

Communicatie nummerbehoud vaste telefoonnummer

• 8 november 2018
  • 5 reacties
  • 494 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom wordt er niet een mailtje gestuurd zo gauw de datum bekend is?

Na heel wat problemen met het toevoegen van vast bellen aan mijn account, oa ander abo, is het dan toch eindelijk afgerond met het overzetten van mijn "oude" telefoonnummer. Alleen heel jammer dat er niet enkele dagen vantevoren een aankondiging per email komt of in MijnTelfort de overnamedatum vermeld wordt. Deze datum was vorige week al bekend bij Telfort. Ik had vorige week (alweer) gechat met de helpdesk en wist zodoende dat het vanmorgen werd overgezet maar anders kun je dus mooi enkele dagen ongemerkt onbereikbaar zijn. Ook blijkt dat de router herstart moet worden, zou ook fijn zijn om dit voor de minder digitaal handige mens in dat mailtje te zetten.
Alhoewel de jongens en meisjes van de Helpdesk altijd erg vriendelijk en behulpzaam zijn, zou het niet nodig moeten zijn om hier zelf achteraan te gaan. Communicatie kan duidelijk beter!

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 november 2018, 11:04

Top, dank je wel! Ik zie inderdaad dat er enkel een standaard e-mail is uitgegaan waarin het volgende wordt aangegeven: "U kunt over 5 dagen bellen met uw nieuwe telefoonnummer". In de regel is dat ook zo, maar hierop zijn uiteraard uitzonderingen. Ik heb intern navraag gedaan of we de communicatie omtrent nummerbehoud in de toekomst kunnen aanpassen. Hartelijk dank voor je feedback 👍🏼.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Papillon. Welkom op het Forum! Wat lastig dat het overzetten van je oude telefoonnummer zo stroef is verlopen. Je geeft aan dat er bovendien niet is gecommuniceerd op welke datum dit overzetten zou gaan gebeuren en je het modem moest herstarten om het proces af te ronden. Dat maakt het er zeker niet eenvoudiger op. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met je klantnummer of postcode en huisnummer? Ik kijk graag wat ik kan doen om de communicatie bij nummerbehoud van je vaste telefoonnummer te verbeteren.
Reputatie 1
Badge
Ga ik doen Natasja. Ik hoop dat dit in de toekomst aangepast wordt zodat het proces voortaan duidelijker gecommuniceerd wordt.
Reputatie 8
Badge +9
Top, dank je wel! Ik zie inderdaad dat er enkel een standaard e-mail is uitgegaan waarin het volgende wordt aangegeven: "U kunt over 5 dagen bellen met uw nieuwe telefoonnummer". In de regel is dat ook zo, maar hierop zijn uiteraard uitzonderingen. Ik heb intern navraag gedaan of we de communicatie omtrent nummerbehoud in de toekomst kunnen aanpassen. Hartelijk dank voor je feedback 👍🏼.
Reputatie 1
Badge
Dankjewel voor je info Natasja Het zou fijn zijn als er inderdaad duidelijker gecommuniceerd wordt over het exacte moment waarop het te behouden nummer geporteerd wordt 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat het nummer inmiddels op actief staat in de systemen. Heb je al kunnen kijken of het nu werkt? 🙂

Reageer