beantwoord

Beschikbaar maken voorgaande itv app versie.

• 13 januari 2019
  • 3 reacties
  • 393 keer bekeken

Voor Android gebruikers kan het handig zijn om de kans te bieden om een eerdere versie van de itv app te kunnen installeren als de meest recente versie in de store problemen geeft.
Zojuist iemand van een link willen voorzien echter moest deze eerst goed gekeurd worden.

Als algemene tip voor Android gebruikers met een toestel ouder dan 2 jaar wees voorzichtig met updaten
De kans is aanwezig dat je na een update problemen krijgt.
icon

Beste antwoord door Galdor68 15 januari 2019, 15:41

Het beste op dit moment zou zijn niet automatisch updaten dit alleen dien als de app echt niet meer werkt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Galdor68, het is natuurlijk erg balen als de app na een update niet meer werkt. Dit terugdraaien is echter niet mogelijk. Dat is heel jammer. Ik zag inderdaad dat je een link had geplaatst, maar dat het bericht verwijderd was. Deze is er door de spamfilter niet toegestaan. :(

De tip is zeker handig. En mochten er toch nog problemen ontstaan met de app, dan helpen we graag om te zoeken naar de oplossing zodat het alsnog gaat werken.
Het beste op dit moment zou zijn niet automatisch updaten dit alleen dien als de app echt niet meer werkt.
Dat is een heel goed punt over dat updaten.

Mijn mobiel is ook nu ouder dan twee jaar, krijg geen automatische software updates meer.
Maar ook andere apps zelf, bekijk is eerst of zij wel geschikt zijn.
Ik heb het dus op handmatig staan.
Bij goede recensies installeer ik de update, bij slechte niet.

Reageer