beantwoord

Bereikbaarheid per email en betere klantenservice

• 7 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 944 keer bekeken

Ik wou onlangs mijn abonnement wijzigen. Helaas gaf Mijn Telfort steeds een foutmelding wanneer ik dit zelf wou doen. Dit bleef hij doen dus er zat niets anders op dan de klantenservice bellen. Het liefst had ik dit online afgewikkeld, maar ik had geen keuze. Het is toch vreemd dat ik de klantenservice op dat moment niet kan mailen maar moet bellen terwijl Mijn Telfort niet goed functioneert? Nu kost het weer een hoop tijd en mij geld.

Maar goed, vervolgens een medewerker aan de lijn gehad en die gaf aan dat zij het wel kon wijzigen en ik het met 15 minuten kon zien en ook een bevestiging zou ontvangen per email. Na een dag te hebben gewacht geen bevestiging en geen zichtbare wijziging in Mijn Telfort. Daarop maar weer gebeld. Vervolgens kreeg ik de informatie dat de wijziging een paar weken ging duren en dat ik dus pas over een paar weken iets zou horen. Waarom heeft de eerste medewerker dit niet gelijk gezegd?! Dat had mij een telefoontje bespaard.Ook in dit geval had het mij een hoop tijd en geld bespaard als ik dit gewoon per email had kunnen vragen! Waarom is er geen email mogelijkheid i.p.v. steeds betaald moeten bellen?

Het mooiste komt nog. Ik heb 3 keer moeten bellen en ter controle vraagt men iedere keer mijn geboortedatum. Iedere keer geef ik deze steeds netjes door. En iedere keer krijg ik de opmerking dat deze niet overeenkomt met hun systeem... Want daarin staat 01-01-1900...
Iedere keer leg ik uit dat ik zo oud nog niet ben (geen enkele man in Nederland) en wat mijn echte geboortedatum is. Maar blijkbaar komt niemand op het idee om dit te wijzigen...
icon

Beste antwoord door jimny 7 oktober 2016, 15:02

In mijn Telfort kun je bij mijn gegevens ook geboortedatum wijzigen en als je weer een foutmelding krijgt probeer het dan eens met de browser google chrome
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
In mijn Telfort kun je bij mijn gegevens ook geboortedatum wijzigen en als je weer een foutmelding krijgt probeer het dan eens met de browser google chrome
Via wat zoekwerk n.a.v. je bericht inderdaad gevonden! Maar waarom attendeert zo'n klantenservice medewerker mij daar niet op?

Reageer